obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
samsung 7140 netwerkprobleem
Gizmo731
heb sinds een paar dagen samsung 7140A ontvanger. krijg geen verbinding met netwerk. krijg na ingeven vd netwerkinstellingen bij de netwerktest foutmelding: verbindingsstatus : koppeling inactief. wat doe ik verkeerd??? Frown
 
Black Tiger
Moet ik even het antwoord van de anderen afwachten.
Maar de netwerk aansluitingen van de Cisco werken ook niet, volgens mij is dat met de Samsung net zo.
Greetings, Black Tiger
 
gertnl
Heb ook een 7140A en werkt bij mij prima, zowel bedraad als met de WiFi dongle van Samsung die ik gisteren heb gekocht.

Heb je je configuratie op automatisch staan? Het zou dan gewoon goed moeten gaan en krijg je automatisch alle juiste settings

Zo te zien is er geen storing, heb het net getest en werkt hier goed
 
Black Tiger
Ik ben blij dat ik me vergist heb. Bedankt voor de correctie en de aanvullingen!Wink
Vraag ik me af of ik misschien bij m'n Cisco recorder ook iets niet goed heb staan, maar da's even bijzaak hier.

Wat kun je via het netwerk met de Samsung doen?
Greetings, Black Tiger
 
gertnl
Er kan volgens mij weinig mis staan als je je netwerk instellingen op automatisch hebt staan. Tenminste dat is bij de Samsung zo

Netwerk met de Samsung is eigenlijk een groot woord Smile Het enige wat je hiermee kunt is de Interactieve TV van Ziggo bereiken.
Heb in ieder geval nog geen andere mogelijkheden kunnen ontdekken. Afspelen van films vanaf je eigen netwerk of zo is er volgens mij niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samsung 7140 netwerkprobleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie