obey-robots.txt
09 December 2016, 20:21
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 50% [5 stemmen]
50% [5 stemmen]

Stemmen: 10
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Pingpieken en time-outs

Wheyshake
Hallo,

Sinds kort heb ik last van pingpieken in mijn verbinding naar willekeurige IP adressen. Soms kan ik ook zelfs een time-out krijgen. Bij normaal browsen merk ik er niet veel van maar zodra ik op Youtube ga dan hangt het laden van het filmpje vaak vast, tijdens online gamen "hang" ik 5sec vast om de 30-60sec (ping springt naar 999) waarna ik spel weer doorgaat.

Pingpieken varieren heel erg tot max van 4300+ ms. Nooit last van gehad eerder.

Ik heb al mijn router gereset, alle switches die tussen mijn PC hangen gereset maar het probleem blijft. Tips welkom.
 
kobus1960
Deze week al eerder gelezen. Probeer even de firewall van de Cisco uit
te zetten als test. Staat nu op low, als het goed is.
 
Wheyshake
Getest maar geen verandering, nog steeds om de 30sec extreme pingpieken. Op elke computer in het netwerk op andere switches hetzelfde probleem.


th_670001201_2013_04_26_202011_122_506lo
Gewijzigd door Wheyshake op 26-04-2013 20:27
 
Zippo
Ik zie dat je voor je dns de google servers gebruikt. Probeer eens die van OpenDNS of gewoon die van ziggo zelf.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Wheyshake
Ik heb gewoon het IP adres van Google gepakt om te pingen, op de modem/router heb ik verder de standaard instellingen van Ziggo.
 
Zippo
Ah, maar het is toevallig het ip adres van de dns server van google.

Probeer anders dit eens: tracert google.com
Je ziet nu alle hops en kun je gelijk zien waar het probleem zit.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Wheyshake
Ok dit krijg te zien:


th_001074277_2013_04_26_215536_122_844lo th_001149282_2013_04_26_215536_122_1128lo
 
Zippo
Daar zie ik geen gekke dingen in.
Probeer het eens een tijdje te monitoren met pingplotter.
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Wheyshake
th_010880274_2013_04_26_235510_122_102lo th_010882131_2013_04_26_232458_122_52lo

Automatisch samengevoegd met vorige post op: april 27 2013 11:51:29:
Screenshot van vandaag:


th_055483623_2013_04_27_114835_122_156lo
Gewijzigd door Wheyshake op 27-04-2013 11:51
 
Zippo
Hop 1 en 2 is je eigen netwerk. Hop 3,4 en 5 is nog het ziggo netwerk daarna verlaat je packet het ziggo netwerk.

Die max waarden zijn veel te hoog. Deze metingen zijn toch wel bedraad en niet via wifi?
Zippo. Niet meer in mijn sas met Cogas.

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Oplossen van een E16, E19, of E30 melding op TV.
Log in op je Mijn Ziggo account. Ga naar Mijn Instellingen/Smartcard. Klik op de button "Herstel".
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Pingpieken en time-outs', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zeer hoge pingpieken Klacht over Ziggo 52 24-10-2013 18:23
Wifi Hotspots in combinatie met Time Capsule? Hardware instellingen 3 07-08-2013 20:35
Windows 7 Netwerk & Internet Drop-Outs Storing 13 04-02-2011 16:02
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| kezeltje00:57:11
| Black Tiger00:58:28
| Zippo01:44:37
| MisterSenseo01:54:33
| ArieBuu02:21:08
| Desmark06:27:44
| Tomar07:53:00
| knilleske08:17:19
| gerrelle09:40:47
| Gilex09:46:00
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan