obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
IP wijziging bij hotspots?
Black Tiger
Wordt soms voordat hotspots geactiveerd worden je ip gewijzigd?
Modem geeft ook aan al 36 dagen aan te staan. Maar voor zover mij bekend heb ik pas sinds gisteren of eergisteren opeens een nieuw ip adres.
Volgens de brief van Ziggo zou hotspots hier eind juli geactiveerd worden.
Ben echter in het modem gaan kijken en kon er niets over terugvinden. Ook bij Mijn Ziggo niets te vinden.

Is bij anderen ook het ip gewijzigd?

Ben er niet bepaald blij mee trouwens. Maarja.... zolang het niet te vaak gebeurt... Smile
Greetings, Black Tiger
 
paropetje
Hoi Black Tiger

Bij mij is idd gisteren ook mijn IP adres gewijzigd .
Kwam erachter omdat mijn site offline was Sad
Bij mij was echter de hotspot al wel actief

Greetz
 
Black Tiger
Gelukkig had ik de dyndns.org instellingen in m'n modem geschreven dus wijzigde het ip voor de "domeinnaam" die ik voor thuis gebruik automatisch mee.
Maar het was wel leuk geweest als het van tevoren bekend was. En als nadien de hotspots ook werkten.Smile

In elk geval bedankt voor je reply, weet ik dat ik in elk geval niet de enige ben met een gewijzigd ip.
Greetings, Black Tiger
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IP wijziging bij hotspots?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi hotspots android 4.1.2 (sony xperia) WiFi, draadloos netwerk : 38 14-10-2015
Wachwoord Ziggo hotspots regelmatig kwijt Ziggo mobiel telefonie : 3 12-07-2015
WIFI hotspots uitzetten WiFi, draadloos netwerk : 3 05-05-2015
geen beeld enkele zenders na regio wijziging Digitale radio of televisie storing : 3 03-02-2015
Wijziging netwerkfrequentie Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 1 27-10-2014
Advertentie