obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw abonnement
brent
Hallo allemaal,

Onlangs heb ik internet en tv Z2 van ziggo besteld.
Gister heb ik het pakket bij het postkantoor opgehaald. Nu staat er op de doos dat het een internet en/of bellen pakket is.. Hebben ze mij nu een verkeert pakket toegestuurd of komt dit doordat ik er geen ontvanger heb bijbesteld omdat ik een ci+ module wil gaan gebruiken? alle benodigde apparatuur zit namelijk volgens mij wel in het pakket doordat ik de ci+ module zelf los bestel.

Ik heb vervolgens geprobeerd om beeld via de kabel te krijgen. Dit lukt mij in eerst instantie niet waardoor ik denk dat ik toch een verkeerde zending heb binnen gekregen.

Daarnaast heb ik ook nog steeds geen bevestigingsbrief per post binnen gekregen waarin de overeenkomst en startdatum van het abonnement zou moeten staan. Ik heb gister en vandaag geprobeerd om te bellen met de klantenservice maar er wordt telkens een bandje afspeelt waarin wordt gezegd dat ik door grote drukte op een later moment moet terugbellen.. Ik probeer het daarom via deze weg.

Hebben jullie enige ervaringen hiermee? en is het gebruikelijk dat er een internet en/of telefonie pakket wordt gestuurd als men internet en tv z2 abonnement besteld zonder tv ontvanger?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
MisterSenseo
Het pakket wat je gekregen hebt is een standaard pakket voor alle abonnementen.
Er zal waarschijnlijk veel meer inzitten dan je nodig zult hebben, alleen maar meegenomen, hihi.
Je zult gewoon op die brief moeten wachten of Ziggo toch te blijven proberen te bellen.
Wij zijn inhoudelijk niet verbonden met Ziggo zelf, wij zijn een onafhankelijk forum voor en door gebruikers.......Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw abonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
Non-stop gratis extra’s voor Ziggo klanten met een Vodafone abonnement Ziggo nieuws : 1 03-04-2017
Nu dit na leuk abonnement Snelheid : 4 07-08-2016
Nieuw ip-adress geblokkeerd door Playstation Algemeen : 6 22-04-2016
Nieuw, gratis bellen met WhatsApp Eigen telefoon netwerk : 6 26-09-2015
Advertentie