obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
modem werkt niet goed
shai
Beste,

Ik heb momenteel een ubee modem. Echter valt de verbinding van het internet en de telefonie steeds uit. Ik heb het al duizenden keren de stroom eraf gehaald opnieuw ingezet en gewacht. Af en toe doet hij het dan maar dan krijg ik weer hetzelfde probleem. Idem dito met resetten. Dit doet de modem al de laatste paar maanden maar nu gebeurt het elke dag minstens 10 x. En ik heb net al 8 uur lang geen internet gehad ONTZETTEND BOOSS!!! Maar wat is nu het geval, de internet werkt (kan elk moment weer wegvallen) MAAR DE TELEFOON WERKT NIET!!! WIE KAN MIJ HELPEN ??????? En de klantenservice ga ik niet met mijn mobiele abonnementskosten opbellen. Tenzij ziggo dit vergoedt.
 
Black Tiger
Misschien kun je dan beter de enquete aanpassen en onderverdelen in de verschillende modems die Ziggo aanbiedt?
Ik begrijp ook niet helemaal waarom je een enquete maakt bij een gewone klacht?

Overigens heb ik een alternatief voor je misschien. Als je bij een kennis of familie (misschien buren?) met Ziggo belt, kun je gratis via 1200 bellen en dan toch aangeven dat het om een storing bij jou gaat.
Is dan wel handig als je jouw klantnummer ook bij de hand hebt.
Greetings, Black Tiger
 
briolet

Quote

En de klantenservice ga ik niet met mijn mobiele abonnementskosten opbellen.

Alleen als de voeding stuk is, zou je het zelf kunnen oplossen. Als Ziggo niet van de problemen op de hoogte gebracht wordt, zullen zij ook nooit een poging tot oplossing kunnen doen.
Er er zijn momenteel al 3 verschillende Ubee's in omloop.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Valt er ook iets op aan de lampjes op je modem? Lampjes welke uit zijn of knipperen? Als je middels Privébericht je postcode+huisnummer en klantnummer stuurt, zullen we kijken of we een oorzaak kunnen vinden.
Ziggo WebCare Jelle
 
briolet
Het kan ook gewoon een slecht contact zijn, dus zou ik alle verbindingen ook eens nalopen.

Ik heb het ook een tijdje gehad dat mijn verbinding soms wegviel en een reset het dan weer oploste. Later bleek niet de reset het steeds opgelost te hebben, maar gewoon het even bewegen van de modem bij een reset. Het was gewoon een draadje los in de LAN stekker.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'modem werkt niet goed', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
NPO app - zoekfunctie werkt niet meer Klacht over Ziggo : 4 06-05-2024
omruilen Giga modem voor modem dat wifi 6 ondersteunt Klacht over Ziggo : 3 22-08-2023
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Advertentie