obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Login resetten
imsupr3mer
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Ubee modem.
Ik kan niet meer inloggen op 192.168.178.1 met mijn eigen wachtwoord.
Nu heb ik geprobeerd het modem te resetten. Via de knop aan de achterkant van de modem, tevergeefs.
De standaard login gegevens komen niet terug en kom nu dus niet meer in mijn modem.

Kan iemand mij misschien helpen?
 
MisterSenseo
Probeer de 30/30/30 methode:
Als het modem aan staat, resetknop indrukken en ingedrukt houden.
Na 30 seconden stroom eruit trekken, maar hou de resetknop vast.
Na weer 30 seconden stroom erin, nog steeds restknop vasthouden.
Na weer 30 seconden resetknop loslaten, modem geheel laten starten, als alle lampjes naar behoren branden, stroom eruit, 30 seconden wachten, stroom erin, en helemaal laten starten.
Daarmee moet het modem in fabrieksinstellingen staan en moet je weer kunnen inloggen met de gegevens die onderop het modem staan.
Vergeet dan niet weer je eigen configuratie in te stellen zoals je ze nu hebt......Wink

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
briolet

Quote

MisterSenseo schreef:

Probeer de 30/30/30 methode:

Ik denk dat een gewone reset ook wel helpt maar dat TS zijn modem nooit echt gereset heeft, maar alleen even kort op die resetknop gedrukt heeft. Blijkbaar is een handleiding lezen toch moeilijk. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat de procedure in de handleiding geen echte reset naar fabrieksinstellingen geeft.
 
almodovaris
Gerbuikersnaam: ziggo
Wachtwoord: draadloos

Na het veranderen van het abonnementsvorm of iets dergelijks wordt het modem gereset naar fabrieksinstellingen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Login resetten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wachtwoord resetten Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 4 27-02-2015
De Ubee modem resetten Algemeen : 3 15-02-2014
modem elke dag resetten? Snelheid : 6 13-07-2010
Ziggo valt om de 3 minuten weg, enige oplosing modem resetten en terug bij af Storing : 14 28-10-2009
Advertentie