obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Alle zenders zwart behalve NED 1
caroolvk
Regelmatig valt het geluid van mijn zenders weg als ik zap via de Cisco 8485dvb hd dvr decoder. OOk het afspelen van opgenomen films heeft dan geen geluid. (verbinding met Philips HD smart tv 9610via HDMI). Meestal helpt uit en aanzetten van het kastje, maar gisteren kwam er helemaal geen signaal meer terug. E52 op het scherm. Dus alle stroom eraf, de boel weer aangezet, alle fabrieksinstellingen teruggezet, alle zenders opnieuw geinstalleerd, en...... NED 1 doet het, de analoge zenders doen het maar van alle digitale zenders heb ik wel de info balk in beeld met programma gegevens maar het beeld blijft zwart. EPG is ook gevuld. Afspelen van opgenomen films werkt, afspelen van DVD speler werkt ook. geen E nummers meer op het scherm. Rarara? TV instellingen nog gecontroleerd en getest maar niets geks gevonden. Iemand enig idee?
Carool uit Boxtel
Ziggo Alles in 1 Extra met Filmnet
Cisco 8485DVB HD DVR
 
kobus1960
Onderstaande pagina al doorlopen?
https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...n/e48-e52/
 
mesa57
En hier nog wat informatie :
http://www.creationweb.nl/foutmelding...dinge52dtv
 
Zippo
Ziggo Digitale TV, foutmeldingen E(rror)-nummers
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alle zenders zwart behalve NED 1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Signaalsterkte analoge TV zenders vrijwel altijd zwakker dan van HD zenders? Analoge radio of televisie storing : 6 26-08-2017
Ziggo Go app uitgebreid met bijna 50 extra zenders en meer Chromecast / Airplay functionaliteit Ziggo nieuws : 1 26-06-2017
Storing HD zenders Storing : 3 06-04-2017
Advertentie