obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Instabiel Internet
Black Tiger

Quote

Pikant detail is ook. Als ik met mijn tablet naar het grasveld achter ons huis ga ik daar heel goed ontvangst heb. Maar in mijn huis is het verschrikkelijk.

Als ik dat zo lees dan begin ik te denken aan de kooi van Faraday. Maarja, dat is niet iets wat plotseling gebeurt, dan zou je al verbouwd moeten hebben.
Het kan inderdaad zijn dat signalen van buiten een specifieke richting op gaan en op die manier misschien net de ontvangst in je huis storen.

Geen DECT telefoons gekocht de laatste tijd?
Greetings, Black Tiger
 
BMP
zover ik weet is heeft een wifi signaal de vorm van een donut met de antenne in het donut gat Grin en beperkt zich meestal tot de begane grond.

Meterkast is een slechte plaats voor een wifi modem maar kan meestal niet anders, experimenteer met de plaats van het wifi modem zet hem wat hoger of lager wat verder vanaf de stoppen kast enz enz..

Sommige mensen hebben de antenne horizontaal dan zou het donut model verticaal zijn,.... ook niet goed.

Ingebouwde wifi antennes hebben daar minder last van omdat je dat wifi modem staand of hangend kan plaatsen.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960

Quote

Sommige mensen hebben de antenne horizontaal dan zou het donut model verticaal zijn,.... ook niet goed.

Staat er hier 1 op zolder, vet horizontaal, super in de tuin!!
 
BMP

Quote

kobus1960 schreef:

Quote

Sommige mensen hebben de antenne horizontaal dan zou het donut model verticaal zijn,.... ook niet goed.

Staat er hier 1 op zolder, vet horizontaal, super in de tuin!!


ja als je meer signaal naar boven moet, dan kan hij beter horizontaal
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP
volgens mijn hebben sommige wifi modems een wifi signaal in de vorm van een

banaan GrinCoolROFL
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
BMP

Quote

Ik denk dat de bekabelde versie van de metingen dan ook niet zo ontzettend hoog uit zouden komen. Dat was meer dan 90mB/sec.


Bedraad is normaliter altijd je eigen netwerk Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mesa57
Ach zo :

965_other_1

Smile
 
BMP
zoiets Grin



dipolepattern3
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
mesa57
Ohhhh, die is mooi Smile
 
BMP

Quote

mesa57 schreef:

Ohhhh, die is mooi Smile


ja he, hihi Grin
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Instabiel Internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021
Ziggo biedt heel Amsterdam gigabit-internet Ziggo nieuws : 1 13-10-2020
Ziggo herstart landelijke uitrol gigabit-internet in Hoogvliet Rotterdam Ziggo nieuws : 1 28-07-2020
Advertentie