obey-robots.txt
03 December 2016, 14:40
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 44% [4 stemmen]
44% [4 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 56% [5 stemmen]
56% [5 stemmen]

Stemmen: 9
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier vindt u notulen van het overleg tussen de Ziggo Gebruikers Groep en Ziggo. Uw suggesties om te bespreken met Ziggo zijn welkom!
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Microsoft Outlook

bpd020
Als ik in Microsoft Outlook een imap account wil installeren met naam@ziggo werkt dat voortreffelijk, maar een account met naam@home
dan vraagt outlook om instellingen zoals imap.ziggo.nl en smtp.ziggo.nl vervolgens krijg je een foutmelding en bij outlook kun je ook de poorten niet wijzigen
hoe is dit op te lossen?
 
Black Tiger
Ook bij Outlook zijn poorten te wijzigen normaliter. Gaat het om Outlook 2007 of 2013 of andere versie?

Ik weet echter niet zeker of naam@home ook via imap kan.

Welke foutmelding krijg je precies te zien? Aan de hand daarvan kunnen we dan misschien beter helpen.
Greetings, Black Tiger
 
bpd020
ik nodig je uit om in enkel Outlook (android versie) dus niet 2003 of 2007 of nog meer jaartallen versies, de poorten te wijzigen (het zal niet gaan) de melding die ik krijg na dat ik smtp.ziggo.nl heb ingegeven is: log in failed. please check your SMTP server settings hand tray again
 
bpd020
nog een aanvulling het betreft de app versie 1.3.9 (84) mainline
 
Black Tiger
Ah excuseer, mij was niet bekend dat er ook een app was van Outlook, da's weer nieuw voor me. Al doende leert men he. Smile

Login failed is normaliter usernaam/wachtwoord probleem. Ik neem aan dat je al getest hebt of je met de ingevulde gegevens wel op de webmail komt?
Zoja, dan is dat in elk geval goed.

Wat wel eens wil helpen is alles van het account verwijderen en dan het account opnieuw aanmaken.
Immers gebruik je er ook een @ziggo.nl email adres op en dat werkt ook, dus moet de app op een of andere manier ook gebruik maken van andere poorten, toch?
Misschien heeft hij die automatisch op gehaald, heb zelf geen ervaring met de android outlook, misschien straks eens testen.

Klaarblijkelijk maakt het niet uit of je email adres @ziggo.nl of @home.nl is volgens wat ik hier vond aan informatie:
https://lt45.net/c/?wi=220550&si=7424&li=1346552&ws=Ziggo-foins&dl=klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/
Greetings, Black Tiger
 
bpd020
Als je een verkeerd password of username ingeeft wordt dat direct vermeld , dus is het dat ook niet.
Alles van het account verwijderen en opnieuw beginnen heb ik al tig keren geprobeerd, en het verschil in een @ziggo of @home email adres is er wel degelijk met dien verstande dat het eerste adres wel wordt geaccepteerd en het tweede niet.
 
Black Tiger
Ik was er bang voor maar volgens Ziggo eigen handleiding zou dat niet het geval mogen zijn.
Dan zit er dus een bug in Ziggo's configuratie. De enige oplossing daarvoor is Ziggo aan de jas trekken.

Ik ga deze post eens aanmelden bij Webcare, met wat geluk kunnen die er beter mee helpen, danwel hun technische dienst hierop wijzen.
Greetings, Black Tiger
 
bpd020
Black Tiger

ik wacht vol ongeduld laat even iets weten als je succes hebt

groetjes

Appie
 
Black Tiger
Ik heb het aangemeld, het wachten is nu op Webcare.
Greetings, Black Tiger
 
Ziggo-WebCare_Jelle
@Appie, zou je middels privebericht je postcode+huisnummer, klantnummer en betreffend email adres willen sturen? Dan kijk ik of ik een oorzaak kan vinden.
Ziggo WebCare Jelle
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Microsoft Outlook', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
instellen email in outlook Algemeen 4 26-05-2015 20:34
Inloggegevens Outlook blijven niet bewaard Storing 26 19-12-2013 22:25
Emails binnenhalen in Outlook 2003 Algemene computer en software vragen. 2 20-10-2013 17:21
Ziggo ontwikkelt App voor Microsoft's Xbox 360-platform Ziggo nieuws 1 11-12-2012 18:51
outlook/thunderbird & ziggomail Instellingen software 10 22-05-2012 11:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo00:39:54
| buijs01:09:01
| Black Tiger01:29:42
| Desmark03:03:33
| Gilex03:19:14
| kezeltje04:22:18
| Zippo04:30:59
| Bitfreak05:10:30
| Puma05:41:38
| Justin2305:47:21
Laatste Artikelen
| Verhoog je privacy e...
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

24-08-2016 14:06
FTP

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???

05-08-2016 11:05
HB staat al een uur op "Een ogenblik geduld" en display geeft aan : Installatie. Wat te doen? Jan