obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
 Onderwerp afdrukken
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet.
Cmeester
Wie kan ons helpen.

Wij hebben een Cisco mediabox. Als wij tv terug willen kijken of de televisie gaan we naar on demand toe in het menu.
Echter als we in dit menu zitten kunnen we met de afstandsbediening niet meer verder. Het scherm loopt als het ware vast.
We hebben al van alles geprobeerd. De box aan en uit gezet, de boel gereset, alles terug op fabrieksinstellingen etc.

Helaas nog zonder resultaat. Wie heeft voor ons de gouden tip.

Alvast bedankt,
 
Black Tiger
Sorry voor het late antwoord.
Als je echt alles al volledig gereset hebt, dus fabrieks reset en herinstallatie en het probleem blijft dan ben ik bang dat de ontvanger ver "op" is v.w.b. het On Demand gedeelte. Tenzij er mogelijk nog een oude firmware update beschikbaar is maar dat lijkt me sterk.

Je zou bij Ziggo een andere ontvanger kunnen nemen, echter dat kost dan weer iets van 4 euro per maand.
Op internet zie je vaak Humax 5300c voor een paar tientjes als je niet hoeft op te nemen. Daar werkt On Demand ook prima op.
Als je wilt opnemen is een externe harddisk of een 5300c/pvr nodig.
De huidige smartcard kun je daar gewoon in gebruiken.

Misschien is dat een optie?
Greetings, Black Tiger
 
MisterSenseo
Schiet mij ook nog iets te binnen.
Met die Cisco's hadden we behoorlijk veel problemen met het retoursignaal !
Het interactieve gedeelte gaat niet via ethernet maar via coax, als ik me goed herinner.
Probeer eens die box op je AOP aan te sluiten ZONDER splitter ?
Het zou best wel eens kunnen dat die kapot is........
Sowieso heb je heel die splitter niet nodig, een 'normale' signaalsplitter is afdoende.
Ik hoop hiermee een snaar geraakt te hebben ..... ;-)

Succes,
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TVgids klopt niet Klacht over Ziggo : 5 02-10-2021
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
tv complete is niet meer Klacht over Ziggo : 17 26-10-2020
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 08-01-2020
Cisco TOD rule inregelen lukt niet Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 10-11-2019
Advertentie