obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van en over Ziggo" posten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe tarieven
Nietes
Per 1 juli 2022 veranderen de tarieven. In de Nederlandse economie stijgen de kosten enorm en dat beïnvloedt ook onze kosten. Verder passen we een paar punten in de Algemene Voorwaarden aan.
Dit verandert voor u
Voor uw abonnement betaalt u per maand 2,05 meer.
De Algemene Voorwaarden
Op een paar punten passen we ze aan. En omdat we graag helder zijn leest u ze hieronder.

Bij aanschaf van nieuwe producten en diensten controleren we de kredietwaardigheid van de besteller. Dat doen we volgens ons privacy statement met onze eigen gegevens en die van derden. Is de uitslag van deze controle negatief, dan mogen we dit nieuwe abonnement weigeren.

De regels over opschorting en beëindiging worden duidelijker. Er zijn nu aanvullende redenen om diensten tijdelijk stop te mogen zetten of het abonnement te beëindigen.

Het Centraal Bureau voor de Statistiek stelt jaarlijks de CBS Consumentenprijsindex vast. Hierin maken ze bekend met welk percentage de prijzen in Nederland stijgen. Op basis daarvan mogen we onze tarieven jaarlijks indexeren tot een percentage gelijk aan de CBS Consumentenprijsindex. Als we de tarieven indexeren, is dat op 1 juli, op basis van de gemiddelde inflatie over het voorgaande kalenderjaar. Is de CBS Consumentprijsindex negatief dan blijven de prijzen gelijk.

Betaalt een klant niet op tijd, dan zetten we het abonnement tijdelijk uit, totdat is betaald of er een betalingsregeling is afgesproken. Het abonnement wordt maximaal 2 maanden stopgezet. Is er dan nog steeds niet betaald, dan wordt het definitief afgesloten.
Meer weten?
Lees hier verder voor alle informatie over de veranderingen. Wilt u uw abonnement aanpassen of zegt u liever kosteloos op? Dat kan tot en met 30 juni 2022.
Met vriendelijke groet,

Marcel de Groot
Directeur Consumentenmarkt
Vragen & antwoorden

Kan ik overstappen naar een ander abonnement?
o Voor het abonnement dat u nu heeft zit u bij ons op het meest voordelige tarief. Misschien kunt u nog besparen door over te stappen naar een abonnement met minder mogelijkheden. Het abonnement wijzigen kan in Mijn Ziggo.

Ik heb net mijn abonnement veranderd. Geldt de wijziging ook voor mij?
o Heeft u na 1 april 2022 uw abonnement aangepast, dan is dat nog niet meegenomen in deze communicatie. Later deze maand krijgt u bericht met de juiste informatie.

Ik krijg nu een tijdelijke actiekorting. Houd ik die?
o Natuurlijk. Als we een actiekorting hebben afgesproken dan houdt u die. Na de actieperiode betaalt u het nieuwe tarief.

Ik ben klant bij Ziggo en Vodafone. Houd ik de volop extra voordelen?
o Ja. Natuurlijk houdt u zoals afgesproken de volop extra voordelen.
Stja Annoying
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe tarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Nieuwe tarieven per 1 juli 2020 Ziggo nieuws : 9 29-05-2020
Nieuwe GIGA snelheid bij Ziggo Zakelijk Ziggo nieuws : 1 16-10-2019
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Ziggo verhoogd tarieven per 1 juli Ziggo nieuws : 3 09-05-2019
Advertentie