obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
 Onderwerp afdrukken
Email instellen op ziggo.nl
Stekie
Hallo

Email instellen op ziggo.nl moet eigenlijk heel makkelijk zijn. Als je het weet zal het ook heel makkelijk zijn. Account aanmaken is zo gebeurd. Maar mijn email aanmaken loopt vast bij het inlogscherm van "e-mailinstellingen beheren en wijzigen" Wie kan mij hier verder helpen? Ik zou niet weten wat ik hier moet invullen, en hoe het verder gaat!

Gr Stekie
 
Zippo
Bekijk deze post eens! http://ziggo.gebruikers.eu/forum/view...#post_2336
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Cityboy
Bij het inlogscherm moet je je volledige emailadres inclusief @ziggo.nl of @casema.nl vermelden.
Ook mag je wachtwoord maximaal 12 tekens lang zijn en moet dan minimaal letters, cijfers en een leesteken bevatten.

In topic 2236 staan de instellingen voor een pop en smtp server.
Ik heb die van mij op mail@ziggo.nl en smtp@ziggo.nl staan.
Helaas krijg ik bij ontvangen en zenden een foutmelding. Wie kan mij aan de juiste instellingen helpen?
Ik ben overgestapt van Casema naar Ziggo maar ben de email met juiste instellingen kwijt.
 
Zippo
Kun je wel in je webmail komen?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
deena
He! Wij, studenten van de HES, zijn met een onderzoek bezig ter verbetering van de klantenservice van Ziggo. Graag zouden wij 5 minuten van u tijd willen stelen door deze enquete even in te vullen!

http://www.thesistools.com/?qid=65954&ln=ned

Bedankt!
 
Cityboy
Ik kan wel in mijn webmail komen.
 
Stekie
Eindelijk mijn email kan ik beheren.........GrinGrinJe wil het niet geloven......Na veel bellen was er iemand op het idee gekomen om mij te vragen of ik bij mijn web mail kan komen...nee dus. Een paar keer geprobeerd om in te loggen wat dus niet werkt.....Ik kreeg aan de andere kant van de lijn even te horen dat ik even aan de lijn moest blijven om even iets te checken...na een tijdje kreeg ik te horen dat mijn hoofd account naam in het systeem niet overéén kwam met het account waar ik mee wilde inloggen. Mijn account naam bleek een naam te zijn die IK niet verzonnen had!!!!!! GrinGrinHULDE!!!! eindelijk gebeurd er iets!

Dat kereltje die de boel zou installeren kwam tijdens zijn bezoek tot de conclusie dat wij geen signaal zouden hebben.Shock Dat kwam om dat meneer een canaldigitaal ontvanger zag staan. En was dus zonder maar IETS te checken er van door gegaan (kwam mooi uit want het was druk!!!) Mijn ega belde me op mijn werk met dit verhaal en ik moest uitleggen dat we tijden het invullen van de aanvraag ook hebben aangegeven dat we geen basis signaal meer hadden! Gebeld met de helpdesk en deze kon bevestigen dat we dus WEL een signaal hadden. Waarna we zo snel mogelijk met de monteur moesten bellen want het kan gewoon geïnstalleerd worden dus. Kan je het hoofd van dat kereltje indenken dat ie weer terug moest???? PfftPfftPfftDie heeft even een potje lopen vloeken!AngryAngry Dat werd door zijn eigen geklungel dus toch wat later!!! PfftWaarschijnlijk heeft dit manneke het modem geïnstalleerd en geactiveerd en een hoofd account aangemaakt met wachtwoord en niks achter gelaten.............. Met een naam dat wil je niet weten!! Maar goed! Ik kan verder met het instellen van mijn email adressen! Niks mis mee trouwens.....met ZIGGO.....SmileWinkGrin
Gewijzigd door Stekie op 06-03-2009 18:26
 
moeskoetie
ik heb net mijn z2 geactiveerd, maar ik heb nog geen emailadres.
hoe krijg ik een emailadres bij ziggo?
 
Zippo
Kun je inloggen op Mijn Ziggo?

Hmm, maar volgens mij heb je daar een email adres bij nodig.

Is er geen hoofdemail adres aangemaakt tijdens je aankoop?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
MisterSenseo
Ik heb bij activeren van mijn modem een veld gekregen waar ik een emailadres moest verzinnen.

Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Email instellen op ziggo.nl', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ziggo VAW Klacht over Ziggo : 2 19-01-2024
Ziggo ver onder de maat bij verhuizing Klacht over Ziggo : 4 24-12-2023
Ziggo Safe Online Algemeen : 2 30-11-2023
Opzegging Ziggo Klacht over Ziggo : 2 27-07-2022
Ziggo Snelheidsprobleem Algemene computer en software vragen. : 8 09-05-2021
Advertentie