Communicatie problemen tussen je programma en Ziggo? Instellingen voor ziggomail, Email, POP, SMTP. P2P, emule, edonkey poorten en NZB's. Usenet/nieuwsgroepen instellingen voor Grabit, Spotnet en Newsleecher kun je hier naar vragen.
Email instellen op ziggo.nl moet eigenlijk heel makkelijk zijn. Als je het weet zal het ook heel makkelijk zijn. Account aanmaken is zo gebeurd. Maar mijn email aanmaken loopt vast bij het inlogscherm van "e-mailinstellingen beheren en wijzigen" Wie kan mij hier verder helpen? Ik zou niet weten wat ik hier moet invullen, en hoe het verder gaat!
Bij het inlogscherm moet je je volledige emailadres inclusief @ziggo.nl of @casema.nl vermelden.
Ook mag je wachtwoord maximaal 12 tekens lang zijn en moet dan minimaal letters, cijfers en een leesteken bevatten.
In topic 2236 staan de instellingen voor een pop en smtp server.
Ik heb die van mij op mail@ziggo.nl en smtp@ziggo.nl staan.
Helaas krijg ik bij ontvangen en zenden een foutmelding. Wie kan mij aan de juiste instellingen helpen?
Ik ben overgestapt van Casema naar Ziggo maar ben de email met juiste instellingen kwijt.
He! Wij, studenten van de HES, zijn met een onderzoek bezig ter verbetering van de klantenservice van Ziggo. Graag zouden wij 5 minuten van u tijd willen stelen door deze enquete even in te vullen!
Eindelijk mijn email kan ik beheren.........Je wil het niet geloven......Na veel bellen was er iemand op het idee gekomen om mij te vragen of ik bij mijn web mail kan komen...nee dus. Een paar keer geprobeerd om in te loggen wat dus niet werkt.....Ik kreeg aan de andere kant van de lijn even te horen dat ik even aan de lijn moest blijven om even iets te checken...na een tijdje kreeg ik te horen dat mijn hoofd account naam in het systeem niet overéén kwam met het account waar ik mee wilde inloggen. Mijn account naam bleek een naam te zijn die IK niet verzonnen had!!!!!! HULDE!!!! eindelijk gebeurd er iets!
Dat kereltje die de boel zou installeren kwam tijdens zijn bezoek tot de conclusie dat wij geen signaal zouden hebben. Dat kwam om dat meneer een canaldigitaal ontvanger zag staan. En was dus zonder maar IETS te checken er van door gegaan (kwam mooi uit want het was druk!!!) Mijn ega belde me op mijn werk met dit verhaal en ik moest uitleggen dat we tijden het invullen van de aanvraag ook hebben aangegeven dat we geen basis signaal meer hadden! Gebeld met de helpdesk en deze kon bevestigen dat we dus WEL een signaal hadden. Waarna we zo snel mogelijk met de monteur moesten bellen want het kan gewoon geïnstalleerd worden dus. Kan je het hoofd van dat kereltje indenken dat ie weer terug moest???? Die heeft even een potje lopen vloeken! Dat werd door zijn eigen geklungel dus toch wat later!!! Waarschijnlijk heeft dit manneke het modem geïnstalleerd en geactiveerd en een hoofd account aangemaakt met wachtwoord en niks achter gelaten.............. Met een naam dat wil je niet weten!! Maar goed! Ik kan verder met het instellen van mijn email adressen! Niks mis mee trouwens.....met ZIGGO.....Gewijzigd door Stekie op 06-03-2009 18:26