obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
Code afstandbediening DCR Samsung B270R.
hoekstra105
Hallo,

Kan iemand mij de code geven voor de afstandsbediening van de digitale kabel ontvanger Samsung B270R. Ik heb 2 Universele afstandsbedieningen in huis met boekjes vol codes. Helaas reageert de digitale ontvanger op geen van de codes. Ook de learn functie werkt niet. (b.v. 1148 0f 1149 hebben geen resultaat)
Wie kan mij af helpen van dit probleem?
 
Gigabyte
Volgens mij weet niemand dit gezien de reacties.
Wat je het beste kan doen is een universele afstand bediening kopen met een leer functie.
Hiermee kun je alle toetsen over kopiƫren naar de universele AB ook kun er dan een leuke mix van maken.
De Channel + en - voor de samsung en het volume + en - voor bvb. versterker of TV harder en zachter.
Dan gaat het wel werken! Smile
 
MaXMhZ
email de fabrikant van de universele afstandsbediening eens.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Code afstandbediening DCR Samsung B270R.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Mediabox XL afstandsbedienings code Telefunken TV Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 1 14-08-2017
Advertentie