obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
FTP component not connected
ludi
Ik krijg bij het uploaden van mijn website steeds de error: FTP component not connected.
Weet iemand wat ik moet doen?
Ludi
 
Zippo
Dit lijkt op een probleem van je ftp programma.

Welk programma gebruik je?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
ludi
Ik heb geen idee, ik heb Windows Vista en verder niets anders eropgezet.
Voorheen werkte het uploaden prima.
 
TCP_IP
Kun je anders een screenshot van de foutmelding posten, wil nog weleens verhelderend werken Wink
 
MaXMhZ
Als ik het goed begrijp heb je Vista nieuw geinstalleerd?

Als je voordien XP gebruikte en files via drag and drop uploadde naar de homedrive via IE,

Welke IE gebruik je nu met Vista, en welke voorheen met XP? - vanaf versie 7 is de ftp functionaliteit vanIE ingrijpend gewijzigd.
Probeer CoreFTP eens (gratis).
 
ludi
Ik had voorheen Vista met IE 7en nu Vista met IE 8.
Ik krijg de screenshot niet als bijlage bijgevoegd, omdat het bestand te groot is.
Ik moet bij Bronmap ( server ) iets invullen, naar mijn mening: http://members.home.nl/ludi.rief/
En bij opties wordt gevraagd naar het type verbinding: of Direct of Proxy.
Als het type verbinding Proxy is moet ik de Proxyserver invullen en de Poort, bij beiden weet ik niet wat ik moet invullen.
ShockSmile
 
MaXMhZ
Gebruik een grafisch programma zoals IrfanView (gratis) om een afbeelding te maken van het window/schermgedeelte dat interessant is.

opslaan als JPG of GIF - niet als BMP. Een schermafdruk van het volle scherm is heel erg groot. (bxhx3 bytes). Probeer de afmetingen onder de 800x600 te houden (doe eventueel een resize).

Je kunt het eventueel uploaden naar een gratis image-host als www.tinypic.com - die geeft dan een URL terug die je in het edit window toevoegt (inclusief de IMG
tags).

Ziggo werkt direct, zonder proxy.
Gewijzigd door MaXMhZ op 27-06-2009 12:30
 
ludi
6i43e8

de voorgestelde naam in Bronmap ( server ) lukt niet.
 
MaXMhZ
Ik denk dat de bronmap (server) anders moet. http://homedrive.home.nl/ludi.rief/publiek/ of iets dergelijks.

Nu probeer je het naar de root folder van de homedrive server te sturen. Die is beschermd.
 
ludi
lukt ook niet. Wat moet ik precies doen on naar de root folder te sturen?ShockFrown
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'FTP component not connected', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie