obey-robots.txt
25 September 2017, 04:41
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [13 stemmen]
35% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [24 stemmen]
65% [24 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Landelijke storing Ziggo dinsdag avond 18-08 « Ga naar bericht

Zoals velen al in de gaten hebben, de storing is wedergekeerd ! Zeer waarschijnlijk wederom een ddos aanval, vandaag kon ik mijn ouders uit de brand helpen, die gisteren geen last hadden maar vand...

BMP 4219 6 19-08-2015
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Problemen POP accounts « Ga naar bericht

Ja ik merkte het ook, kreeg opeens mails dubbel binnen, zelfs vanaf 10 augustus, de meesten had ik al eens binnen gehad. :D

renegerards 702 5 28-08-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

storing op haaf 230 « Ga naar bericht

Dank voor het melden. We pakken het via een privébericht op!

bout 366 2 27-08-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Onbekende apparaatnamen in ConnectBox « Ga naar bericht

Voor zover mij bekend is dat niet mogelijk om dat zelf te doen, correct me if I'm wrong. Bij computers kun je de optie "netbios over tcp/ip" aanzetten dat kan nog wel eens helpen. Maar dat werkt ...

JGe 242 1 05-08-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Kan geen IP adres verkrijgen « Ga naar bericht

De kans was inderdaad groot dat het 't modem was. Vandaar ook mijn idee om met de kabel te proberen, vaak doet dat het dan ook niet en weet je het meteen. Fijn te horen dat je probleem zo goed o...

Anna 1315 10 24-07-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Storing Family 7 « Ga naar bericht

Deze zender zit op een frequentie die ook wordt gebruikt voor de 4g op de mobiele telefoon. Als je binnen 2km van zon mast woond en nog dunne kabel hebt of stekkers met plastics kapjes zou je di...

Adhop1970 496 3 21-07-2017
door Cyber
Geen nieuwe berichten

Storing Midden NL « Ga naar bericht

Balen dat de verbinding instabiel is. Je kan het beste even een privébericht sturen met jouw klantnummer en adres. Gaan we het signaal nakijken!

Vhond 691 4 22-06-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon « Ga naar bericht

Goed om te horen e inderdaad mag ook wel eens een keer gezegd worden ipv het alleen maar klagen.. Ik snap het klagen maar als ik naar je case kijk zie ik toch 4 dagen geen internet etc met pube...

Appletower 1002 6 09-06-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Geen internet « Ga naar bericht

Kijk aan. Fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de terugkoppeling! *thumbs*

Dinky 799 4 02-05-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Storing HD zenders « Ga naar bericht

Hier is zeker een oplossing voor! Wat meer uitleg over het probleem vind je op http://bit.ly/Com.... Een stappenplan om tot de oplossing te komen vind je op http://bit.ly/Zig.... Helpt dit niet, da...

imans314 579 2 06-04-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Cisco epc3925 kapot of storing? « Ga naar bericht

Hartstikke mooi en bedankt voor de terugkoppeling....... ;) Hier kunnen anderen vast wel iets mee......... :P

Melvinz 1287 5 07-03-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

foutcode 8075 replay tv « Ga naar bericht

Webcare kan echt meer omdat zij van Ziggo zelf zijn, hetgeen voor veel helpdesk medewerkers niet het geval is, dat zijn vaak krachten van een ingehuurd bedrijf zoals bijv. 24help. Het kan een pa...

joesie 984 3 03-02-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Wegvallende verbinding « Ga naar bericht

Waar meet je 80/85 dbuv mee? Dat is een signaal wat veel te hoog is. Lig eens in op de modem en kijk eens bij docsis status.... wat voor up en downstream levels staan daar? Wat is de snr?

devengroen 842 2 25-01-2017
door Digiservice
Geen nieuwe berichten

storing interactieve televisie van Ziggo « Ga naar bericht

Hartstikke mooi! Fijn te horen dat het gefixed is.

jaaphorneman 1520 3 22-11-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen - altijd extreem druk « Ga naar bericht

Ernst, Dat begrijp ik echter zijn wij ziggo niet wij zijn gebruikers van Ziggo net als jij. Dus vrees dat je het gewoom moet blijven proberen :) Matty

Grint019 903 3 07-11-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak « Ga naar bericht

Kijk super om te horen !!! altijd fijn als het werkt zoals het zou moeten zijn ...

Lampje 940 3 14-10-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

Ziggo Mobiel « Ga naar bericht

Hoi Justin, Ik verwijt Ziggo helemaal niets een storing kan altijd gebeuren. gelukkig doet alles het weer normaal. Matty

Matty 1351 8 10-08-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

online tv kijken horizon.tv « Ga naar bericht

je zou een programma kunnen draaien wat je screen captured zodat je het offline opslaat maar verder zou ik zo 1 2 3 niet weten of je zo simpel kan opslaan.

norbert32 986 1 19-05-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

wegvallende verbinding « Ga naar bericht

Ik zal een klok bestellen en deze ertuusen zetten kijken of het probleem dan opgelost is. Zou het zeer op prijs stellen als het Webcareteam een voet tussen de deur krijgt of in elk geval iemand wa...

wim jetten 2052 5 06-05-2016
door wim jetten
Geen nieuwe berichten

Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet « Ga naar bericht

Door het uitzetten van WiFi hotspots in "Mijn Ziggo" is mijn probleem opgelost.

PSchellekens 2376 4 07-03-2016
door PSchellekens
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tschack05:22:29
| Zippo08:22:52
| Justin2309:34:10
| Gilex11:01:46
| Black Tiger11:16:03
| MisterSenseo13:45:57
| Desmark14:48:33
| Bitfreak 1 dag
| Matty 1 dag
| lion69 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???