obey-robots.txt
24 Juli 2017, 08:33
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [12 stemmen]
35% [12 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [22 stemmen]
65% [22 stemmen]

Stemmen: 34
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Landelijke storing Ziggo dinsdag avond 18-08 « Ga naar bericht

Zoals velen al in de gaten hebben, de storing is wedergekeerd ! Zeer waarschijnlijk wederom een ddos aanval, vandaag kon ik mijn ouders uit de brand helpen, die gisteren geen last hadden maar vand...

BMP 4058 6 19-08-2015
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Kan geen IP adres verkrijgen « Ga naar bericht

Die kan verandert zijn. Het is handig ook met een kabel even een laptop aan de modem aan te sluiten, als dat werkt weet je dat het modem nog goed werkt. Om te kijken of de wifi nog actief staat ...

Anna 792 8 22-07-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Storing Family 7 « Ga naar bericht

Deze zender zit op een frequentie die ook wordt gebruikt voor de 4g op de mobiele telefoon. Als je binnen 2km van zon mast woond en nog dunne kabel hebt of stekkers met plastics kapjes zou je di...

Adhop1970 391 3 21-07-2017
door Cyber
Geen nieuwe berichten

Storing Midden NL « Ga naar bericht

Balen dat de verbinding instabiel is. Je kan het beste even een privébericht sturen met jouw klantnummer en adres. Gaan we het signaal nakijken!

Vhond 565 4 22-06-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Al bijna 24 uur geen Internet/TV/Telefoon « Ga naar bericht

Goed om te horen e inderdaad mag ook wel eens een keer gezegd worden ipv het alleen maar klagen.. Ik snap het klagen maar als ik naar je case kijk zie ik toch 4 dagen geen internet etc met pube...

Appletower 866 6 09-06-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Geen internet « Ga naar bericht

Kijk aan. Fijn te horen dat het opgelost is. Bedankt voor de terugkoppeling! *thumbs*

Dinky 671 4 02-05-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Storing HD zenders « Ga naar bericht

Hier is zeker een oplossing voor! Wat meer uitleg over het probleem vind je op http://bit.ly/Com.... Een stappenplan om tot de oplossing te komen vind je op http://bit.ly/Zig.... Helpt dit niet, da...

imans314 480 2 06-04-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Cisco epc3925 kapot of storing? « Ga naar bericht

Hartstikke mooi en bedankt voor de terugkoppeling....... ;) Hier kunnen anderen vast wel iets mee......... :P

Melvinz 1089 5 07-03-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

foutcode 8075 replay tv « Ga naar bericht

Webcare kan echt meer omdat zij van Ziggo zelf zijn, hetgeen voor veel helpdesk medewerkers niet het geval is, dat zijn vaak krachten van een ingehuurd bedrijf zoals bijv. 24help. Het kan een pa...

joesie 823 3 03-02-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Wegvallende verbinding « Ga naar bericht

Waar meet je 80/85 dbuv mee? Dat is een signaal wat veel te hoog is. Lig eens in op de modem en kijk eens bij docsis status.... wat voor up en downstream levels staan daar? Wat is de snr?

devengroen 728 2 25-01-2017
door Digiservice
Geen nieuwe berichten

storing interactieve televisie van Ziggo « Ga naar bericht

Hartstikke mooi! Fijn te horen dat het gefixed is.

jaaphorneman 1369 3 22-11-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen - altijd extreem druk « Ga naar bericht

Ernst, Dat begrijp ik echter zijn wij ziggo niet wij zijn gebruikers van Ziggo net als jij. Dus vrees dat je het gewoom moet blijven proberen :) Matty

Grint019 765 3 07-11-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak « Ga naar bericht

Kijk super om te horen !!! altijd fijn als het werkt zoals het zou moeten zijn ...

Lampje 836 3 14-10-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

Ziggo Mobiel « Ga naar bericht

Hoi Justin, Ik verwijt Ziggo helemaal niets een storing kan altijd gebeuren. gelukkig doet alles het weer normaal. Matty

Matty 1247 8 10-08-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

online tv kijken horizon.tv « Ga naar bericht

je zou een programma kunnen draaien wat je screen captured zodat je het offline opslaat maar verder zou ik zo 1 2 3 niet weten of je zo simpel kan opslaan.

norbert32 881 1 19-05-2016
door Matty
Geen nieuwe berichten

wegvallende verbinding « Ga naar bericht

Ik zal een klok bestellen en deze ertuusen zetten kijken of het probleem dan opgelost is. Zou het zeer op prijs stellen als het Webcareteam een voet tussen de deur krijgt of in elk geval iemand wa...

wim jetten 1884 5 06-05-2016
door wim jetten
Geen nieuwe berichten

Cisco 3928 wel verbinding WiFi; geen internet « Ga naar bericht

Door het uitzetten van WiFi hotspots in "Mijn Ziggo" is mijn probleem opgelost.

PSchellekens 2250 4 07-03-2016
door PSchellekens
Geen nieuwe berichten

Cisco Modem epc3925 werkt slecht « Ga naar bericht

Dat lijkt op een DNS probleem. Is dit op alle apparatuur van toepassing of slechts op 1 computer? Heb je ook een idee hoe lang dat "even" is dat het goed gaat". Is dat een paar uur of eerder een p...

meult 2074 3 28-02-2016
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Opnemen « Ga naar bericht

dat is normaal als je 2 tuners hebt, en de op te nemen kanalen door meer dan 2 streams aangeboden worden, jan (humax 5200)

Andrevanderkraan 1227 2 24-02-2016
door kezeltje
Geen nieuwe berichten

storing bij Ziggo Meel servers « Ga naar bericht

Ja klopt, ik kreeg de eerste mail ook weer binnen na 02.30 uur. Wat er dan nog niet helemaal lekker is geweest tot het tijdstip wat door Ziggo is aangegeven weet ik ook niet. Maar 02.30 is toch al ...

SWL-Rolf 2072 4 04-02-2016
door Black Tiger
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Gilex01:22:36
| Desmark03:01:07
| Bitfreak09:56:00
| Undertaker10:33:35
| KaleOoievaar13:59:37
| siembuitelaar15:40:58
| grt1321:23:07
| Black Tiger 1 dag
| Giorgakis 1 dag
| Chou 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???