obey-robots.txt
24 Februari 2018, 01:19
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [15 stemmen]
35% [15 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [28 stemmen]
65% [28 stemmen]

Stemmen: 43
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi « Ga naar bericht

Dank voor de tip. Ik heb hem op disabled gezet. Ondertussen heb ik de 2 iphones gekoppeld aan 5 GHz Wireless Interface. Even afwachten of dit helpt. Signaal overal minder sterk maar sterk genoeg vo...
(Pagina: 1 2)

Robb 34808 25 13-08-2016
door Danny
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

cisco router « Ga naar bericht

Oh die is goed, dat was me niet eens opgevallen, ik heb dit probleem alleen laatst zelf gehad en dit zo weten op te lossen ;-)
(Pagina: 1 2)

sasger 15811 37 27-05-2015
door Becia
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

ipad verbinding met Ubee « Ga naar bericht

Oke, kan gebeuren, goeie reactie. *clap*

john21 7521 5 10-12-2012
door kobus1960
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Zeer trage downloadspeed sinds afgelopen week, 40mbit alles in 1 « Ga naar bericht

Dank voor je feedback!! We horen graag of het nu stabiel blijft!!

BenSchepers 9080 7 01-07-2011
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

Ik krijg mail van andere ziggo klanten « Ga naar bericht

Dag John, Het lijkt mij zeker niet de bedoeling dat jij e-mail bedoelt voor andere klanten ontvangt! Kun je de voorbeelden doorsturen via een privébericht? Vermeld daarbij ook even jouw postcode...

John39 372 2 06-02-2018
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

2 externe box traag « Ga naar bericht

Hoi Dennis, Ik vroeg het omdat we ook wel problemen hadden met onze exra box nu hebben we hem via de coax verbonden en doet hij het prima vorige update van de horizon deed hij het beter via de ...

Dennis29 509 6 06-02-2018
door Matty
Geen nieuwe berichten

netflix « Ga naar bericht

ik heb een abo en een horizon box en het werkt gewoon al moet ik zeggen dat de netflix app op mijn smart tv vele malen sneller is..

grt13 462 3 29-12-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten[Enquête]

Snelheid nieuwe modem ZEER slecht « Ga naar bericht

haykeh schreef: Een 6 dradige kabel voor ethernet? Volgens mij zouden er dat 8 moeten zijn. Of bedoel je een CAT 6 kabel. Strikt genomen bepaald de Cat6 norm niet hoeveel aderparen er zijn. E...

PeterGroot 1563 11 16-12-2017
door briolet
Geen nieuwe berichten

horizon storing. « Ga naar bericht

De kabel rechtstreeks op het Ziggoblokje aangesloten, dus zonder het verdelerblokje. Dan neemt de signaalsterkte toe tot halverwege goed. Dat zou betekenen dat het verdeelblokje teveel signaal verz...

sanssouci46 769 5 13-12-2017
door sanssouci46
Geen nieuwe berichten

Storingen « Ga naar bericht

Ja ik begrijp de frustratie, zou ik ook onderhand een beetje gek van worden. Maar met Webcare er achter zal er vermoedelijk wel wat meer onderzocht worden, want het zal ook wel bekend zijn dat er ...

Dennis29 1476 12 08-11-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

Connect box « Ga naar bericht

Klopt, zelfs de dag nadat gemeld werd dat de Facebook storing opgelost was, lag ie er bij ons enige tijd volledig uit, was heel Facebook niet eens bereikbaar via de browser. Dus ik zou eens kijken...

Tex 680 2 21-10-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

SBS6 « Ga naar bericht

Op dit moment zijn er geen problemen bekend in Soest / met SBS6. Loop in ieder geval voor de zekerheid toch nog eens /klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/blokken-of-strepen-in-beeld/ door. L...

Jean Surplus 548 4 10-10-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

deactivatie van smartcard!!?? « Ga naar bericht

het is omgekeerd: ik heb meer smartcards dan apparaten (waar een smartcard in kan). ongebruikte smartcards doen het na verloop van tijd niet meer.

kezeltje 3714 6 02-09-2017
door kezeltje
Geen nieuwe berichten

horizon « Ga naar bericht

Beste Jean, Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken.. groeten Matty

Jean Surplus 1416 6 15-08-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Modem « Ga naar bericht

thx

Jean Surplus 644 2 05-08-2017
door Jean Surplus
Geen nieuwe berichten

ZEER SLECHTE SERVICE « Ga naar bericht

Chou schreef: Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten voor d...

MARTECK 1427 8 01-08-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Spoedmonteur klacht « Ga naar bericht

Dat zijn inderdaad wel opties om iets snel te verhelpen, ben ik met je eens, maar er is een enkele provider die het zo doet. Geeft misschien weer logistieke of boekhoudkundige problemen? Dat 6 ...

TheoC 1805 11 14-07-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen « Ga naar bericht

Kijk, hebben we samen toch nog íets kunnen doen. Succes,

robert ooms 1809 12 06-07-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

SMART kaarten worden niet geactiveerd « Ga naar bericht

Goede morgen, het probleem is uiteindelijk opgelost door alle kaarten te vervangen. Zelfs werkende kaarten deden het op een gegeven moment niet meer en het lukte niet om kaarten via het netwerk te ...

Maarten71 1902 4 25-06-2017
door Maarten71
Geen nieuwe berichten

wifi slecht en vage service? « Ga naar bericht

Wat een gedoe en balen dat je niet goed geholpen wordt. Wil je ons een privébericht sturen op dit forum met daarin jouw adres, klantnummer, Twitternaam en verwijzing naar dit topic? Dan kunnen we ...

protected 1087 5 17-06-2017
door Ziggo Webcare
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| MisterSenseo02:36:23
| Gilex05:12:54
| Bitfreak06:06:05
| Zippo07:01:14
| Justin2309:44:31
| Desmark10:47:03
| Ziggo Webcare11:09:15
| kezeltje15:13:13
| P C Buchly 1 dag
| Black Tiger 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

21-02-2018 15:58
hi

03-12-2017 00:42
ga het later proberen, vanmorgen mijn moeder overleden dus nu andere zaken aan en in mijn hoofd!!!

01-12-2017 12:10
ik zie helaas weinig antwoorden en solutions voor mijn wifi probleem 😢

22-11-2017 23:15
BURPPPPPPP !!!!!!!!!!

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven