obey-robots.txt
25 September 2017, 04:41
Navigatie
Ledenenquête
Fox Sports prijs p/m.

Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Elders 10 Euro minder, bye bye Ziggo 35% [13 stemmen]
35% [13 stemmen]

Ik blijf bij Ziggo.
Ledenenquête: Fox Sports prijs p/m. Ik blijf bij Ziggo. 65% [24 stemmen]
65% [24 stemmen]

Stemmen: 37
U dient in te loggen om te stemmen.
Gestart: 21-08-2016

Enquête-archief
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Ziggo Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Forum bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Nieuw onderwerp
  Onderwerp Auteur X bekeken antwoorden Laatste bericht
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Cisco EPC3925 hapert met mobiele telefoon + wifi « Ga naar bericht

Dank voor de tip. Ik heb hem op disabled gezet. Ondertussen heb ik de 2 iphones gekoppeld aan 5 GHz Wireless Interface. Even afwachten of dit helpt. Signaal overal minder sterk maar sterk genoeg vo...
(Pagina: 1 2)

Robb 33492 25 13-08-2016
door Danny
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

cisco router « Ga naar bericht

Oh die is goed, dat was me niet eens opgevallen, ik heb dit probleem alleen laatst zelf gehad en dit zo weten op te lossen ;-)
(Pagina: 1 2)

sasger 14803 37 27-05-2015
door Becia
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

ipad verbinding met Ubee « Ga naar bericht

Oke, kan gebeuren, goeie reactie. *clap*

john21 7319 5 10-12-2012
door kobus1960
Geen nieuwe berichtenSticky onderwerp.

Zeer trage downloadspeed sinds afgelopen week, 40mbit alles in 1 « Ga naar bericht

Dank voor je feedback!! We horen graag of het nu stabiel blijft!!

BenSchepers 8803 7 01-07-2011
door kobus1960
Geen nieuwe berichten

deactivatie van smartcard!!?? « Ga naar bericht

het is omgekeerd: ik heb meer smartcards dan apparaten (waar een smartcard in kan). ongebruikte smartcards doen het na verloop van tijd niet meer.

kezeltje 3164 6 02-09-2017
door kezeltje
Geen nieuwe berichten

horizon « Ga naar bericht

Beste Jean, Ik zou als ik jou was op het aanbod van Ben ingaan en hem een prive bericht sturen om dan samen naar een oplossing te zoeken.. groeten Matty

Jean Surplus 1059 6 15-08-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Modem « Ga naar bericht

thx

Jean Surplus 372 2 05-08-2017
door Jean Surplus
Geen nieuwe berichten

ZEER SLECHTE SERVICE « Ga naar bericht

Chou schreef: Matty je vergeet een ding MARTECK gaf aan dat dit probleem al een paar weken aan de gang is en dat dan een monteur ook niet komt opdagen is zeer slecht en dat zijn minpunten voor d...

MARTECK 1047 8 01-08-2017
door Matty
Geen nieuwe berichten

Spoedmonteur klacht « Ga naar bericht

Dat zijn inderdaad wel opties om iets snel te verhelpen, ben ik met je eens, maar er is een enkele provider die het zo doet. Geeft misschien weer logistieke of boekhoudkundige problemen? Dat 6 ...

TheoC 1363 11 14-07-2017
door Black Tiger
Geen nieuwe berichten

ziggo bellen « Ga naar bericht

Kijk, hebben we samen toch nog íets kunnen doen. Succes,

robert ooms 1192 12 06-07-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

SMART kaarten worden niet geactiveerd « Ga naar bericht

Goede morgen, het probleem is uiteindelijk opgelost door alle kaarten te vervangen. Zelfs werkende kaarten deden het op een gegeven moment niet meer en het lukte niet om kaarten via het netwerk te ...

Maarten71 1515 4 25-06-2017
door Maarten71
Geen nieuwe berichten

wifi slecht en vage service? « Ga naar bericht

Wat een gedoe en balen dat je niet goed geholpen wordt. Wil je ons een privébericht sturen op dit forum met daarin jouw adres, klantnummer, Twitternaam en verwijzing naar dit topic? Dan kunnen we ...

protected 740 5 17-06-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Horizon XL « Ga naar bericht

Graag gedaan, ik ben blij dat het je geholpen heeft ..... ;) Ik ben er zelf ook erg lang mee zoet geweest, hihi.

wvriel 914 5 28-05-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Ziggo verhoogt prijzen alweer ! Maar de service en het netwerk hier zijn matig « Ga naar bericht

Vervelend zeg dat je al even bezig bent met een oplossing. De aansluiting binnen controleren is altijd een logische en goede eerste stap. Als dat geen verbetering geeft kunnen we kosteloos een mont...

chrisqq 892 2 23-05-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

Slechte service ZIGGO « Ga naar bericht

Zeer triest wat ik hier lees dit is toch een pure wanprestatie van Ziggo. Ik heb altijd gemeend dat de klant koning is want die is toch diegene die het geld in het laatje brengt of zie ik dit verk...

rligt 1493 6 04-05-2017
door Chou
Geen nieuwe berichten

Horizon box loopt vast na lang aan staan op radio « Ga naar bericht

Qua stroom besparing zou ik overstappen op een gewone tuner, als je ook nog via de TV luistert, want je hebt het over kijken, dan scheelt je dat zo 200 watt x aantal uren luisteren. De aanschaf van...

hanshendrix 3247 2 09-04-2017
door nubro01
Geen nieuwe berichten

Ik wacht al 14 weken « Ga naar bericht

Jeetje, Stijn. Wat een gedoe zeg. Uiteraard wil ik graag voor je kijken wat we kunnen doen voor jou. Zou je ons daarom via dit forum een privébericht willen sturen met daarin jouw postcode, huisnum...

stijn 539 2 04-04-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

film1 kanalen « Ga naar bericht

Goedemiddag Tschack, Vervelend dat je problemen ervaart met de digitale tv. In eerste instantie toch het advies om https://www.ziggo...-oplossen/ eens door te nemen. Normaal gesproken lost dit h...

Tschack 570 3 25-03-2017
door Ziggo Webcare
Geen nieuwe berichten

ventilator « Ga naar bericht

Van harte gefeliciteerd, dat hoort ook zo, dan is hij in orde ....... :P Als die niet draait verbrandt de HorizonBox ....... ;)

janbeemster 519 1 22-03-2017
door MisterSenseo
Geen nieuwe berichten

Ziggo wil mij niet als klant « Ga naar bericht

Graag gedaan Berg030. Tja er is veel verandert, callcenters worden tegenwoordig uitbesteed aan firma's als 24help en soortgelijken. Echte medewerkers van het bedrijf zelf zijn dan een stuk beperk...

berg030 1181 4 22-02-2017
door Black Tiger
 Nieuw onderwerp
Spring naar forum:

Nieuwe berichten - Onderwerp met nieuwe berichten sinds laatste bezoek
Geen nieuwe berichten - Onderwerp zonder nieuwe berichten sinds laatste bezoek.
Gesloten onderwerp - Gesloten onderwerp.
Sticky onderwerp - Sticky onderwerp.
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Tschack05:22:06
| Zippo08:22:29
| Justin2309:33:47
| Gilex11:01:23
| Black Tiger11:15:40
| MisterSenseo13:45:34
| Desmark14:48:10
| Bitfreak 1 dag
| Matty 1 dag
| lion69 1 dag
Laatste Artikelen
| PHP-Fusion
| Nieuwe regels voor v...
| Ziggo Mail / Email i...
| Ubee Stappenplan rou...
| Cisco Stappenplan ro...
Klets Café
U moet ingelogd zijn om een bericht te plaatsen.

04-04-2017 18:17
Vragen a.u.b. op het forum, daar is de shout niet voor. Voor Canal Digitaal zijn er satelliet forums zoals bijv. https://www.satel.
..
die je daar wellicht antwoord op kunnen geven

21-03-2017 11:42
Ik heb een vraag over de diensten via satelliet dus via Canal digitaal. Is er in de komende tijd een uitbreiding van het pakket mogelijk of dat de sport golf eraf gaat en vervangen sport racing

06-08-2016 00:41
2/2 dan wel retourgeschikt zijn ivm Replay en Myprime

06-08-2016 00:41
@kezeltje: met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid
is je account nog niet omgezet naar Replay, als gevolg daarvan blijft de HB in de installatie hangen. Versterker mag ( hoeft niet ) maar moet

05-08-2016 13:01
mag of moet er een versterker tussen AOP en HB geplaatst worden? En moet deze dan retourgeschikt zijn???