Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
eigen website
|
|
ria123 |
Geplaatst op 15-07-2009 09:06
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 15-07-2009 |
Via home had ik vroeger een website. Daar was ik mee gestopt. Nu wil ik er weer mee beginnen, maar door Ziggo is anders geworden. Het uploaden wil nu niet meer lukken. Ik heb geen ftp adres, maar ook via mijn ziggo/mijn webspace wil het niet lukken. Ik kom dan in de map publiek, maar kan er verder niets mee. De klantenservice van Ziggo wil ook niet helpen, ze zeggen dat ze het niet ondersteunen. Kan iemand me verder helpen? |
|
|
Chrissie |
Geplaatst op 15-07-2009 20:06
|
![]() Activiteit ![]() » Enschede Berichten: 15 Lid sinds: 04-06-2008 |
misschien dat je hier wat antwoorden kunt krijgen op je vragen: http://www.ziggo.nl/mijnziggo/webspac...space/faqs |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'eigen website', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe! | Snelheid | : 927 | 17-04-2021 |
Website(s) blokkeren op Cisco router | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 07-07-2016 |
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 6 | 03-03-2016 |
Ziggo komt met eigen gratis sportzender | Ziggo nieuws | : 9 | 30-08-2015 |
slechte verbinding met bepaalde website | Klacht over Ziggo | : 1 | 07-07-2015 |