Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Nieuwsgroep issue
|
|
romboud |
Geplaatst op 08-10-2009 16:51
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 29-06-2009 |
sinds een drietal dagen heb ik gigantische problemen met het downloaden via nieuwsgroepen. Zowel via de newsserver van Ziggo als via een 2 payservers. Het downloaden werkt wel, maar 95% van de gedownloade bestanden zijn incompleet. Wat ik ook probeer te downloaden, 95% is incompleet. 5 dagen geleden heb ik iets gedownload, dat werkte perfect, vandaag heb ik als test hetzelfde gedownload en 95% is incompleet... heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? |
|
|
timbo25 |
Geplaatst op 09-10-2009 19:23
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 16 Lid sinds: 07-10-2009 |
Quote romboud schreef: sinds een drietal dagen heb ik gigantische problemen met het downloaden via nieuwsgroepen. Zowel via de newsserver van Ziggo als via een 2 payservers. Het downloaden werkt wel, maar 95% van de gedownloade bestanden zijn incompleet. Wat ik ook probeer te downloaden, 95% is incompleet. 5 dagen geleden heb ik iets gedownload, dat werkte perfect, vandaag heb ik als test hetzelfde gedownload en 95% is incompleet... heeft iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn? Ja, waarschijnlijk is een geheugenreepje niet meer 100% probeer eerst eens met 1 reepje? |
|
|
Zippo |
Geplaatst op 09-10-2009 19:53
|
![]() Superbeheerder ![]() » In the cloud » 3e wolk » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW3226 WiFi » Asus RT-AC87U » TV Standaard » Cisco 8455DVB Berichten: 2250 Lid sinds: 02-01-2007 |
Gaat het om een payserver of om de gratis dienst van Ziggo? Hierbij is de retentie tijd van belang. Retentie=de tijd dat een bestand beschikbaar blijft. Payservers hebben vaak een retentie tijd van ongeveer 100 dagen. Terwijl Ziggo soms al binnen een dag het bestand verwijderd heeft. |
|
|
romboud |
Geplaatst op 10-10-2009 09:42
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 7 Lid sinds: 29-06-2009 |
ik heb het probleem reeds opgelost. uiteindelijk ben ik maar eens de modem en router gaan resetten, dit bleek de oplossing...... zeer vaag allemaal |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwsgroep issue', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Nieuwsgroep | Algemeen | : 13 | 18-10-2012 |
OE nieuwsgroep | Storing | : 10 | 24-09-2010 |