Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
smtp limiet weer verlaagd
sandoz
ik probeer een 40 tal bcc adressen een mail te sturen, krijg ik een error, too many recipients.
Helpdesk bellen, het max aantal adressen is verlaagd naar 25!? Angry

MisterSenseo
Geen idee of het werkelijk zo is,want daar heb ik geen verstand van,maar wie weet hebben ze dit gedaan om de kwaliteit hoog te houden?
Stel je voor dat ze het zo laten en er breekt een error uit,dan hebben we allemaal wederom wat te zeuren,hihi

Maak je niet druk en stuur desnoods 2 maal een BCC van 25 personen weg,denk aan je hart....
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

magicmark
De melding van de systeembeheerder: onbestelbaar 554 Too many recipients ben ik ook echt zat!!! Shock
Ik ben hier dan ook zeer ontevreden over!
Heb ook maar even gebeld met de helpdesk die mij door wilde sturen naar Microsoft omdat het volgens haar aan mijn outlook lag (Wist dus echt niet waar ik het over had). Uiteindelijk bij navraag bleek inderdaad dat Ziggo maximaal 25 ontvangers toestaat! over smtp.ziggo.nl

Ik kan mij niet voorstellen dat anderen hier ook geen last van hebben. bijv ff een kerstkaartje versturen...
Nu heb ik een eigen e-mail adres via www.active24.com. waar ik via outlook mijn mail binnen haal.

Weet iemand hoe ik toch mails kan versturen naar meer dan 25 mensen?

Moet lijkt mij kunnen want nu heb ik naar meer dan 50 mensen via outlook over mijn hotmail account de mail verstuurd (smtp.live.com poort 587) maar wil zo graag mijn andere account gebruiken om die mails te verzenden! Ook las ik al ergens op een forum dat poort 25 dicht staat. Bij navraag daarover bij de helpdesk kreeg ik te horen dat dat niet het geval is! Maar voor uitgaande mail exchange.active24.com laten werken lukt mij ook niet!

Als iemand hier dus een oplossing voor heeft hoor ik het graag!!!

bedankt alvast.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'smtp limiet weer verlaagd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Na boot van TC72XX wordt Wifi steeds weer ingeschakeld Klacht over Ziggo : 8 03-12-2019
Smartcards weer niet zichtbaar in Mijn Ziggo Digitale radio en televisie problemen, tips & truuks : 3 19-12-2018
Afsluiten gaat sneller dan (weer) aansluiten Abonnementen : 2 13-04-2017
download limiet. Nieuwsgroepen : 2 25-08-2014
Pas op met Hotspots als je Wifi uitstond. Het staat weer aan. WiFi, draadloos netwerk : 2 12-06-2013
Advertentie