Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Downloaden Nieuwsgroepen
|
|
akvr |
Geplaatst op 20-01-2010 00:00
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 17-01-2010 |
Ik download via de Nieuwsgroepen van Ziggo, maar ondervind de laatste dagen veel hinder van bestanden die blijkbaar corrupt zijn. Hebben meer mensen daar last van? Ligt dit aan het programma (PowerGrab), of ligt dit aan degene die de bestanden plaatst? Gaarne een reactie. Groet, AKVR. |
|
|
Bitfreak |
Geplaatst op 20-01-2010 20:07
|
![]() Beheerder ![]() » Onnen » 9755PE » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » Fritz!Box 7490 » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 370 Lid sinds: 21-03-2009 |
Nee,ik heb hier in ieder geval geen last van gehad. Controleer die bestanden door( NZB Download Checker) te installeren. |
|
|
Firevaux |
Geplaatst op 21-01-2010 15:51
|
Activiteit ![]() Berichten: 19 Lid sinds: 04-12-2009 |
Nee ook geen problemen me. Alleen met snelheid van downloaden. Maar ja dan moet ik maar een payserver gebruiken.
IE eat ur heart out!
|
|
|
erwinvos |
Geplaatst op 23-01-2010 13:58
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 78 Lid sinds: 31-01-2009 |
Wie kan mij iets vertellen over de download snelheid van de nieuwsgroepen. Ik merk de laatste tijd dat de snelheid aan het teruglopen is. Zat ik voorheen constant op 2MB, nu mag ik blij zijn dat ik 1MB haal. Heeft Ziggo de boel geknepen? wie weet er meer over. |
|
|
edkalevleespet |
Geplaatst op 26-01-2010 04:39
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 5 Lid sinds: 25-01-2010 |
Quote akvr schreef: Ik download via de Nieuwsgroepen van Ziggo, maar ondervind de laatste dagen veel hinder van bestanden die blijkbaar corrupt zijn. Hebben meer mensen daar last van? Ligt dit aan het programma (PowerGrab), of ligt dit aan degene die de bestanden plaatst? Gaarne een reactie. Groet, AKVR. Uiteraard kunnen mensen corrupte bestanden posten, maar dat ben ik eigenlijk nog nooit tegen gekomen, alleen bestanden met virussen/trojans of bestanden met .rar extensie die eigenlijk andere bestanden zijn. (dus door winrar niet herkend worden). Ik denk persoonlijk dat je gewoon een post met incomplete bestanden te pakken had, een bekend verschijnsel op nieuwsservers. Met name bij bestanden die al lang geleden gepost zijn, of op nieuwsservers waar de retentie heel laag is (wat vaak het geval is bij nieuwsservers van je provider) Dit probleem kan verholpen worden door die gedeeltes die je mist opnieuw op te bouwen met de PAR bestanden. Een beetje nieuwsclient doet dat in principe automatisch, maar mocht dit niet geval zijn of je twijfelt, kun je het zelf ook handmatig doen met bv Quickpar. Dit werkt overigens ook als je volledige bestanden mist, die kunnen gewoon vanuit par bestanden opnieuw opgebouwd worden. Het is in principe zo dat zolang je meer data hebt aan par bestanden dan de totale hoeveelheid data die je mist, het altijd hersteld kan worden. |
|
|
darkfalcon |
Geplaatst op 10-02-2010 09:54
|
![]() Activiteit ![]() » landgraaf » TV sta+ Internet Max » Ziggo connectbox » TpLink » TV start, Viaplay » Arris DCX960 Berichten: 43 Lid sinds: 22-02-2007 |
Ik post (spot) en download vrijwel dagelijks op en van newsgroups ,merk op eweka en ziggo (4 lijntjes) niks van snelheids problemen. Nu gebruik ik newsleecher 3.9 (betaald) maar lijkt me stug dat andere progs dan wél problemen hebben. Ps.bestanden worden tijdens uitpakken door winrar corrupt aangemerkt wanneer deze niet volledig zijn. ![]() |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Downloaden Nieuwsgroepen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo test nieuwe omgeving voor nieuwsgroepen/usenet! | Nieuwsgroepen | : 8 | 01-03-2015 |
nzb downloaden met android? | Nieuwsgroepen | : 1 | 11-02-2015 |
Downloaden | Klacht over Ziggo | : 9 | 01-07-2013 |
ontbrekende nieuwsgroepen | Nieuwsgroepen | : 11 | 16-06-2013 |
downloaden via ethernetkabel tergend langzaam | Algemeen | : 8 | 30-01-2013 |