obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Laat hier je suggesties achter voor dit forum. Tevens kun je hier suggesties, ideeën, wensen en voorstellen kwijt met betrekking tot verbeteringen van de apparatuur en diensten van Ziggo. B.v. nieuwe functies in firmware voor modems en ontvangers.
 Onderwerp afdrukken
Positieve Reacties
BerArtVD
Wat ik mis is een Forum waarin men kan zeggen dat men wel tevreden is zoals ik, ik zie vrijwel alleen maar schelden en vloeken Sad
Ik heb sinds kort (1,5 maand) Ziggo Zakkelijk Plus ZZ3 en dit werkt echt perfect, een klein hickupje maar na een telefoontje was dit binnen 1 min opgelost.
Ook het feit dat je gebruik kunt maken van je eigen IP nummers is erg positief, nu hopen dat Ziggo snel werk gaat maken van IPv6! Smile

Berrie
 
Zippo
Ook positieve geluiden zijn welkom! Bedankt voor het plaatsen daarvan.

Wel wil ik aangeven dat er een verschil in service verlening zit tussen zakelijke en consumenten aansluitingen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BerArtVD

Quote

Zippo schreef:
Ook positieve geluiden zijn welkom! Bedankt voor het plaatsen daarvan.

Wel wil ik aangeven dat er een verschil in service verlening zit tussen zakelijke en consumenten aansluitingen.

Daar was ik idd al achter, binnen 1 min iemand aan de lijn en binnen 2 min een probleem opgelost, de snelheid is precies wat het moet zijn 60mbps down en 6mbps up, geweldig!
Gewijzigd door BerArtVD op 08-05-2010 10:23
 
BerArtVD
Als ik dan toch 2 kantekeningen mag plaatsen, waarom maar een poort actief op de Juniper router Sad nu moet ik er een switch tussen zetten, beetje jammer. En waarom nog niet voorbereid op IPv6 (of gaat dit straks via de firmware?) niemand heeft me dit nog kunnen vertellen...
 
Zippo
Ik zou geen switch gebruiken maar een router.

Met een router kun je intern je netwerk beheren.
Een switch is alleen te gebruiken als er in de Junper een dhcp server zit.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BerArtVD
Das waar, en er zit vast wel een DHPC Server in maar die staat zeker uit! mja je snapt iig wat ik bedoel, waarom nu de vrije poorten afsluiten? Maar goed het is iig wel mogelijk om een Router er op aan te sluiten en dan een accespoint zodat we ook draadloos kunnen Smile
Gewijzigd door BerArtVD op 08-05-2010 10:34
 
Zippo
Waarom dan geen router met wifi mogelijkheid?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
BerArtVD
mmm, ik wist niet dat die er was/is? Ik kon dit iig (nog?) niet krijgen...
 
BerArtVD
Dit gaat niet lukken want Ziggo heeft controle over de router, een nieuwe router i.p.v. de Juniper die Ziggo levert is niet mogelijk, wel kan ik natuurlijk een 2e router (met Wifi) er op zetten, mja dit is zo dubbel op Smile ik hoop eigenlijk op een nieuwe Router met Wifi en IPv6 Grin Het leuke is ook dat als je de Speedtest rechtstreeks op de modem doet (dus de router er tussenuit) de snelheid al op 120mbps zit Wink
Gewijzigd door BerArtVD op 08-05-2010 10:57
 
Zippo
Ah, ik had niet in de gaten dat die Juniper een router is, omdat je sprak over een switch.

In dat geval is een wifi accesspoint een optie.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Positieve Reacties', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie