Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
McBeukie
940657648

Het is hier duidelijk nog niet in orde postcode 4205. Ik ga voor de zekerheid nog even alle kabels checken maar eerst had ik gewoon 80 en sinds de update is het heel verschillend.
Gewijzigd door McBeukie op 04-09-2010 20:06
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

McBeukie
940670778 en weer een testje..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

treshold21
940793465

Zippo
940862874

Bij ADSL van Online had ik een snellere verbinding dan dit.
Het moet 22Mbit zijn.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

MisterSenseo
Draadloos gemeten,afstand tussen router en adapter ongeveer 7 meter............Smile

speedtestziggo
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

McBeukie
941165536 Ik denk dat Ziggo het hier in Gorinchem og et p orde heeft sinds de verhoging is het erg verschillend . Ik heb inmiddels modem 4 x gereset en alle kabels al omgewisseld en getest maar ik kom nooit hoger dan 90mb
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

MisterSenseo
Probeer eens de test op Ziggo want met speedtest.net haal ik het ook niet hoor............

MaXMhZ
Die speedtest van Ziggo is veel te rookleurig. Zit continu te hoog met de download. Speedtest.net is ook niet om over naar huis te schrijven, maar wel beter. Het beste is nog een testfile downloaden van bbned

http://www.bbned.nl/speedtest/

MisterSenseo
Ik heb de speedtesten vergeleken met elkaar en die van Ziggo en UPC en Telenet.be zijn ongeveer gelijk en komen ook best in de buurt van mijn werkelijke ervaringen.............Wink

McBeukie
mmm speedtest Ziggo geeft 65mb aan dus er is toch iets niet goed sinds de verhoging..
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie