Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
Nee niet echt,neem ff contact op met Sony van het Webcareteam,misschien moet jouw profiel gereset worden.
Niet geschoten is immers altijd mis............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

BlueJedi
Hallo Allemaal,

Heb het de laatste tijd erg druk gehad met mijn Linksys WRT320N router. Ik kon de 80 MBit/s die Ziggo in onze buurt garandeerd alleen zonder de router krijgen. Dus jullie forumchats door gespit, en het bleek dat de meesten toch de normale versie gebruiken. Een enkeling gebruikt de DD-WRT versie.
Hoe dan ook het bleef een strijd....LOL
Nu kwam ik op een andere site de tip tegen dat je ook de update-versie via de Britse-linksyssite kunt downloaden, dat heb ik dus gedaan en geinstalleerd. Toen gaf de router aan dat de update gereed was. Toen heb ik gewoon de stroomstekker uit de router getrokken en tot ca 40 geteld.
Stekker er weer in gestokken, en een kruisje geslagen..LOL, en gewacht en toen EUREKA!!!

80 MBit/s zie het plaatje...

Mijn dank gaat uit naar jullie en Montivideo in het bijzonder voor de hulp !!
http://www.speedtest.net/result/942019894.png
BlueJedi voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door BlueJedi op 06-09-2010 02:01

McBeukie
Ook ik heb de dd-wrt van de wrt320 n afgehaald en weer de linksys firmware erop gezet nu haal ik met de laptop weer ong 24mb zit nog 54mbps netwerkkaart in dus meer zal het niet worden. Maar als ik bedraad test rechtstreeks op de ubee dan haal ik met de desktop toch maar 90mb ongeveer dus de 120 is hier nog niet helemaal in orde.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

kobus1960
Even wat oriƫnterende vragen in deze, er zit op het Ziggo modem 1 ethernet aansluiting
t.a.v. "internet"? Nu zijn de meesten van ons wel in het bezit van wireless routers die naar
ik aanneem DHCP uit gezet worden, het Ziggo modem geeft de IP's af, zie ik dat goed?
Waarom dan geen GB switch ertussen van een paar tientjes voor het bedrade netwerk en
voor wireless die router gebruiken? Is wel een apparaat meer, maar zo bereik je in ieder
geval dat de bedrade netwerksnelheid top is, toch??

Off topic, orienterend omdat ik van zins ven over te stappen

MisterSenseo

kobus1960 schreef:
Even wat oriƫnterende vragen in deze, er zit op het Ziggo modem 1 ethernet aansluiting
t.a.v. "internet"? Nu zijn de meesten van ons wel in het bezit van wireless routers die naar
ik aanneem DHCP uit gezet worden, het Ziggo modem geeft de IP's af, zie ik dat goed?
Waarom dan geen GB switch ertussen van een paar tientjes voor het bedrade netwerk en
voor wireless die router gebruiken? Is wel een apparaat meer, maar zo bereik je in ieder
geval dat de bedrade netwerksnelheid top is, toch??

Off topic, orienterend omdat ik van zins ven over te stappen

Het Ziggo modem is een echt modem en geen router,geeft het WAN IP aan hetgeen erachter hangt,met alle poorten open.
Dus,een router moet erachter om meerdere pc's aan te sluiten en bovenal voor veiligheid,het modem is een modem zoals vroeger,internet veroorzaken en niets van firewall of DHCP of wat dan ook erin..............Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

mailpim
943670051

Mijn snelheid in Groningen! ben erg blij.

Ubee modem.
Alles in 1 extra
Dlink Dir-655n router

Snelheid draadloos gemeten met 1 dikke steunmuur tussen router en laptop.
Bedraad haal ik dezelfde snelheid,

Meerdere keren gemeten en nooit onder de 120 gezeten.
Gewijzigd door mailpim op 07-09-2010 11:29

Undertaker
Kijk zo zien we ze graag!
Met vriendelijke groet, Undertaker

McBeukie
Ook bij gaat hij nu wel naar de 112mb maar even later weer 90 of 50mb , maar ik heb vertrouwen. Het zal nog wel aan Ziggo liggen Mijn bekabeling is in ieders geval goed.En met internetten of downloaden merk ik er niks van.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

McBeukie
Inmiddels lijkt het hier stabiel elke keer iets boven de 120mbSmile
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

Undertaker
Houden zo!
Met vriendelijke groet, Undertaker

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie