Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
darkfalcon
Kon me niet voorstellen dat ze echt elke abbo op 1 september gingen resetten vanwege de snelheids verhoging.
Dus zojuist maar ff zelf modem de stroom afgedraaidGrin
En zie daar me download al mooi verdubbelt.Pfft
537800219
darkfalcon-1

Bitfreak
Wat heb je dan voor abonnement?.
Gewijzigd door Bitfreak op 12-08-2009 10:07

henrij
538189637

Robert59
538189520

Snelheden zijn duidelijk verbeterd ten opzichte van eind juli..Smile
Gewijzigd door Robert59 op 12-08-2009 14:17

Nietes

darkfalcon schreef:
Kon me niet voorstellen dat ze echt elke abbo op 1 september gingen resetten vanwege de snelheids verhoging.
Dus zojuist maar ff zelf modem de stroom afgedraaidGrin
En zie daar me download al mooi verdubbelt.Pfft

Werkt nog ook. Modem net even 1 minuut van de stroom afgehaald en nu de zelfde snelheid als jij.
Nietes voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door Nietes op 12-08-2009 16:44
Stja Annoying

Nietes
Moet je de oude modem wel weer registreren als je die weer wil gaan gebruiken, wel raar dat je snelheid zakt met de nieuwe modem. Ziggo is wel bezig met de snelheden van de andere pakketten te verhogen. Ik heb ( nog ) het Z2 abonnement en tot vanmiddag 5Mb, nadat ik mijn modem aan en uit heb gezet had ik de 10Mb. Mijn broer 2 straten verderop heeft alles in 1 plus en had vanmorgen toen hij wegging nog 10Mb, heb hem gebeld en gezegd dat hij de modem ook even uit en aan moest zetten en nu heeft hij ook de 20Mb die bij het pakket hoort.. <<< dit is berichtje is natuurlijk ook voor de andere lezers >>> Cool
Stja Annoying

Bitfreak
538459580

Hier in het noorden inmiddels de nieuwe snelheid,Alles in 1+

mickey
Het raarste is , ben zelf woonachtig in overijssel(074),. kwam vanmorgen terug van vakantie,deed de pc aan, deed snelheids check. en jawel dubbele snelheid.

Alleen na een aantal uren,is de snelheid weer gedaald naar oude waarde,dat is inclusief download-upload.Ik zelf heb z2 alles in 1-

Vraag me af of er iemand is die me daarop antwoord kan geven.

mickey (hierbij de check, alleen download is nu iets hoger wat dan normaal 20mb zou moeten worden, upload is dus steeds gewoon lager gebleven.Vanmiddag had ik ruim 3.2 mb/s

538534665

2 de test

538553671
Gewijzigd door mickey op 12-08-2009 22:18

mickey

mickey schreef:
Het raarste is , ben zelf woonachtig in overijssel(074),. kwam vanmorgen terug van vakantie,deed de pc aan, deed snelheids check. en jawel dubbele snelheid.

Alleen na een aantal uren,is de snelheid weer gedaald naar oude waarde,dat is inclusief download-upload.Ik zelf heb z2 alles in 1-

Vraag me af of er iemand is die me daarop antwoord kan geven.

mickey (hierbij de check, alleen download is nu iets hoger wat dan normaal 20mb zou moeten worden, upload is dus steeds gewoon lager gebleven.Vanmiddag had ik ruim 3.2 mb/s

538534665

2 de test

538553671

vandaag weer geprobeerd,. en zie wel dat mijn download hoger is geworden, alleen de upload blijft maat steken op deze snelheid.
538985845

harryd
539185168

sinds gisteren
friesland

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie