Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
Probeer de server van Amsterdam eens,die is vaak accurater
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

eehbiertje

MisterSenseo schreef:
Probeer de server van Amsterdam eens,die is vaak accurater

voor nederland kan ik alleen rotterdam en cappele a/d ijsel

dit is van rotterdam

694315685

maar heb ooit ergens gelezen dat je met kabel internet geen accurate snelheidstesten uit kon voeren
weet niet of dat klopt?

aangezien ik elke x wat anders heb hoogste is tot nu toe 30mb ofzo
maargoed test meestal met nieuwsgroepen

Zippo
test in ieder geval zonder router of switch, dus direct op je pc!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

eehbiertje
is goed zal het binnenkort es proberen op mijn laptop.. ben benieuwd

edkalevleespet
Na de briljiante tip van 1 van de posters hier om mijn modem rechtstreeks aan te sluiten zonder splitter nu eindelijk voor het eerst het wonderschone groene downstream lampje. Top, dank hiervoor, daar heb ik tenminste wat aan, was anders nog steeds aan het wachten op die casema monteur die dit 2 weken geleden niet voor elkaar kreeg en mij beloofde een vervangend Arris modem langs te brangen.
Het leek allemaal zo mooi toen er na mijn belletje met de HD de volgende dag al een monteur op stoep stond, maar dat liep dus uiteindelijk uit op een grote teleurstelling........ minpuntje

Om nu tv te kunnen kijken heb ik hem toch weer even aangesloten met splitter, krijgt hij nou ineens wel het groene downstream lampje?? Maarja zoals ook blijkt uit de test is dit weer niet stabiel, kom nu met geluk uit boven 30mbit, maar zit daar vaker onder (vanmiddag zonder splitter strak op 51/4,6, zelfs achter mijn stokoude sitecom dc-202 router), morgen zowiezo maar even die versterker halen dus...

694525593
Maarssen - Alles in 1 extra - Ubee EVM 3200 (met splitter)

MisterSenseo
Probeer eens die splitter te vervangen door een normale verdeler,waarmee je vroeger 2 tv's op 1 kabel zette.
Die combi klinkt helemaal dom maar werkt wel!
Dan heb je je modem en je tv op één en dezelfde kabel lopen en haal je hopenlijk wel je gewenste snelheid.
Een gewone normale verdeler die je bij elke electronicawinkel kunt kopen voor een paar euro.....
Vraag mij niet hoe het kan,weet ik ook niet,maar ik heb er zo een heel poosje mee gewerkt,alleen heb ik naderhand wel een Arris modem gekregen waarmee alles opgelost werd.
Je zou zeggen dat het zo niet kan werken maar dat doet het wel........Smile
Tot alle problemen opgelost zijn kun je zorgeloos tv kijken en internetten.

Groet,MisterSenseo

edkalevleespet

MisterSenseo schreef:
Probeer eens die splitter te vervangen door een normale verdeler,waarmee je vroeger 2 tv's op 1 kabel zette.
Die combi klinkt helemaal dom maar werkt wel!
Dan heb je je modem en je tv op één en dezelfde kabel lopen en haal je hopenlijk wel je gewenste snelheid.
Een gewone normale verdeler die je bij elke electronicawinkel kunt kopen voor een paar euro.....
Vraag mij niet hoe het kan,weet ik ook niet,maar ik heb er zo een heel poosje mee gewerkt,alleen heb ik naderhand wel een Arris modem gekregen waarmee alles opgelost werd.
Je zou zeggen dat het zo niet kan werken maar dat doet het wel........Smile
Tot alle problemen opgelost zijn kun je zorgeloos tv kijken en internetten.

Groet,MisterSenseo

Bedankt voor de tip, internet werkt als een zonnetje nu.
Merk alleen wel iets signaal verlies op mijn tv, maar dat stelt niet heel veel voor, is wel acceptabel.
Wordt bovendien ook pas echt interessant als in het geval ik nog een keer over ga naar 1080P (gaat nog wel even duren dus haha)

695171628
Maarssen - Alles in 1 extra - Ubee EVM 3200 (via standaard coax tv splitter, screw die firmware!)
Gewijzigd door edkalevleespet op 26-01-2010 14:07

MisterSenseo
Yes yes yes lang leve het eigen lef om iets onmogelijks te proberen whahahahaha.
Veel plezier ermee en zolang je geen ellende ondervindt moet het volgens mij zo kunnen blijven zitten,ik heb er nog geen nadelen of schade over gehoord,behalve dat de Ziggo monteurs over hun nek gingen toen ze het zagen,LOL
Lekker laten nekken,op deze manier hebben we toevallig wel de goeie snelheid,laten ze maar klooien met hun firmware,hihi

Groetjes,MisterSenseo

moeskoetie
Gisteren Ubee modem gekregen,aangesloten,en werken.....jaja perfect.
Tevens telefonie.....werkt ook.Dus blij hiero.
Hoopt dat het zo blijft.
Ben nu een maand of 3 abbonee bij Ziggo,en ik moet zeggen qua internet snelheid en overzetten abbo van Z2 naar alles in 1 plus dikke pluim voor Ziggo.
Nu alleen nog de Sisco HD recorder ontvanger,dan is het compleet.
GrinPfft

Edit MisterSenseo: Fijn voor je dat alles naar wens werkt maar je hoeft het niet te schreeuwen,ik heb de tekst aangepast voor je..........PfftPfftPfft
Gewijzigd door MisterSenseo op 30-01-2010 16:16
2902091737

John-nwb
701055406

Vanuit Nieuw Buinen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie