Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
Undertaker
Nou king! dan heb je denk ik een maandag ochtend apparaat!
want ik heb ook de WRT610 en hij draait als een zonnetje, zowel draadloos als bedraad werkt die als een TIERELIER!
2.4 en 5GHZ
Met vriendelijke groet, Undertaker

MisterSenseo

Undertaker schreef:
Nou king! dan heb je denk ik een maandag ochtend apparaat!
want ik heb ook de WRT610 en hij draait als een zonnetje, zowel draadloos als bedraad werkt die als een TIERELIER!
2.4 en 5GHZ

Ja dat denk ik ook want ook ik heb goeie WiFi snelheid........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

almodovaris
770500659
13989844

Gerrie
Bij Ziggo speedtest krijg ik bij het laatste scherm niets meer
Deel je resultaten meer komt er niet
Meer mensen last van

MisterSenseo
Klopt helemaal,het is een bug in de website van Ookla......Smile
Je kunt het oplossen door een screenshot van je scherm te maken,of je snelheid testen op [url=www.speedtest.net]Speedtest.net[/url] en daar kun je wel je resultaten kopieren om ze hier te delen......

Gerrie
Oké bedankt

digibijter
773464375

773470696

deze 2 testen vlak achter elkaar gedaan,alles-in-1 extra,dus 50 Mb,
nieuwe kabels,aangegoten of Hirschmann stekkers,Ubee kabelmodem,Linksys WRT54GL router.
Kan ik nog iets verbeteren,of ligt het bij Ziggo.
Ned 1HD,2HD doen niets,verder enkele andere zenders,zoals kanaal 17,18,201,202,203 doen niets.
Ziggo zegt dat mijn signaal niet goed is,jaja,dat zal dan wel.

Undertaker
Wat bedoel je Signaal niet goed is!

Hoe zit het aangesloten! kan je me even een schema geven hoe ALLES zit aangesloten van AOP ( wandcontactdoos ) tot internet en TV

edit MisterSenseo : en wat nog belangrijker kan zijn...........waar woon je ?
Gewijzigd door MisterSenseo op 06-04-2010 19:20
Met vriendelijke groet, Undertaker

digibijter
nou,ik heb al diverse malen met ziggo gebeld,heb nu sinds een week alles-in-1 extra,daarvoor ook wel via ziggo,maar dan 20 mb internet en geen hdtv.Ik heb dus de groene kabel aangesloten op de bijgeleverde wandcontactdoos,van daaruit naar de bijgeleverde versterker,fra752/n,van daaruit naar de router,linksys wrt54gl,en vanaf de versterker naar de samsung smt-h3102.ik heb inmiddels,op advies van ziggo,de wandcontactdoos opnieuw aangesloten,deze heb ik moeten verplaatsen omdat een installateur de kabel in het verleden te kort afgeknipt heeft,ik heb nu alle aansluitkabels gebruikt die door ziggo bijgeleverd zijn.
De meeste zenders zijn goed,het signaal is ongeveer 85%,de kwaliteit eigenlijk altijd 100%.en toch doen sommige zenders het domweg niet.
Voorheen,met de humax ir-deto dvb(fox c) tuner was er niks aan de hand,maar die ontvangt geen hd.
ik heb de humax ook nu weer geprobeerd,en dan is er geen probleem,dus kan het aan de digitale hd-ontvanger liggen?
Oh,ja,postcodegebied 8471,wolvega dus.
Gewijzigd door digibijter op 06-04-2010 22:27

MisterSenseo
Ik heb je overbodige bericht verwijderd........

Als ik het zo lees zou dat best eens kunnen inderdaad,ik zou met dit verhaaltje maar eens Ziggo bellen,want het lijkt er zeker op dat die nieuwe tuner niet helemaal tof is....

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie