Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
digibijter
dank je Wink,ging iets fout hier.

Ja,zal morgen maar weer s bellen,ze hebben me 50 mb verkocht,en dat wil ik dus ook.
Wel vreemd,net zoiets als iemand een auto verkopen met 120 pk terwijl er maar maximaal 60 voor handen is Angry.

Met vriendelijke groet,Smile
Sieto
Pff,is er nu niets meer echt....Shock

digibijter
774275651

hier word je toch helemaal gek van,nu weer wel 30 mb,het lijkt wel of het beter word als je even contact opneemt.

digibijter
775027153

de url van ziggo werkt niet,of ik doe iets niet goed,maar daar krijg ik als resultaat 38ms,31Mb en 4,5 Mb op hetzelfde tijdstip.
wie moet ik nou geloven ??
Shock

ik heb trouwens vandaag contact gehad met enkele vriendelijke medewerkers van ziggo,die hebben inderdaad geconstateerd dat er zowel in de internet-verbinding als de interactieve tv iets niet goed zit.
we geven de hoop niet op,voorlopig.
Gewijzigd door digibijter op 08-04-2010 00:23

guicher
777862731

valentijn2003
Ik heb alles in één pakket extra 50 down en 5 up. Nooit geen problemen gehad. Sinds enkele weken ineens onstabiele verbinding. Snelheid schiet alle kanten op maar ik vaak <3mb. Dan weer een tijdje normaal en dan weer niet. Dit gaat zo al een tijdje.\

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Het moet bij Ziggo liggen lijkt mij. Sad

777959490

777969218
Gewijzigd door valentijn2003 op 10-04-2010 17:20

Zippo
Controleer je snelheid ook eens op rustige tijden. Als het dan wel goed is, dan is de capaciteit op drukke momenten te klein.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing

valentijn2003
Okee zal ook eens kijken tijdens rustige tijden. Nu is die trouwens weer oke,maar voor hoelang.

778254030Wink

almodovaris
Wat betreft de meting met http://speedtest.ziggo.nl , het is een eerlijke meting. Wel is de server dichterbij. Des te verder de server, des te langzamer de verbinding. Probeer bijvoorbeeld een server in Polen of Roemenië, het zal langzaam doen.

Er is een goed proggje voor snelheidsmeting, http://nuria.nl (ik kwam daarmee nooit veel verder dan 46000, dus ik vermoed er is wat afstand tussen mij en de servers van Nuria). Je moet het wel uitvoeren zonder andere downloadprogramma's.

digibijter
Volgens de helpdeskmedewerker is de minimale snelheid 47 Mb,bij een 50 Mb contract.
lager is niet goed,volgens Ziggo.
Aangezien ik altijd lager zit,krijg ik maandag een monteur op de koffie,ook omdat hdtv niet goed werkt.
Ik ben benieuwd.

Prettig weekend Smile

moeskoetie
789968134
snelheidziggoallesin1pl

dus nog geen 30mb zoals eerder hier gesuggereerd in het forum dat het voor 31maart rond moest of zou zijn.Frown
Gewijzigd door Zippo op 21-04-2010 23:24
2902091737

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie