Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!
MisterSenseo
@Guicher : Is Etten-Leur verhuisd of hebben ze Veendam verplaatst ? Of is Nederland ineens erg gekrompen ?
Veendam ligt volgens mij flink verder bij Etten-Leur vandaan dan 50 km,en Rotterdam is ook geen 200 km of meer bij Etten-Leur vandaan toch ?
Of weet ik niks van topografie af en ligt er ook een Etten-Leur in het noorden van het land ?
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

sonja43
20362534

hieruit blijkt dat de pingtest (NU) goed is maar niet voor online games.
download 21,7 en upload 1.9...............

en dat voor een internet pakket van 47,95 per maand en 1/3 van de tijd toegang tot internet............de overige tijd ligt internet eruit en kun je bellen voor je klacht a 10 eurocent per minuut, tenzij je ook telefonie van ziggo hebt, deze ligt er gelijk uit met internet.................hup de spelletjes van vroeger weer op tafel.

maar zeg nu zelf...nu weer na anderhalve dag zonder internet en TV gezeten te hebben >>> Geweldig Ziggo en dat anno 2010 !!
Gewijzigd door sonja43 op 14-07-2010 14:43

sonja43
regio Akersloot (noord holland) al jaren en nu laatste maanden giga drama.
meeste stappen nu over op xs4all

MisterSenseo
En ik zou geduld oefenen.
Ondertussen weet de hele wereld dat er flinke startproblemen bij Ziggo zijn en dat er onlangs een MEGA crash is geweest,anderhalf miljoen huishoudens zijn getroffen.
Overal is wel iets,zo ook bij Ziggo.
Voorbeeldje : Alice DSL is aangewezen als de beste ISP volgens de Concumentenbond.............de praktijk echter is dat Alice één van de slechtsten is!
Goedkoop=duurkoop en de dochters van KPN proberen monopoly-centen op te strijken.
Na heel wat ISP's en netwerken te hebben gehad,ben ik over Ziggo het meest tevreden,niet echt goedkoop,maar scherp geprijsd,helpdesk is acceptabel ( iedereen behandelt een ander zoals men behandeld wordt !!! zo ook bij de Ziggo helpdesk.....we zijn allemaal mensen....... ) en de kwaliteit is ver boven gemiddeld.

KPN is de duurste,op de voet gevolgd door XS4all,Alice en Online zijn de goedkoopsten en de ervaringen daarmee zijn slechter dan slecht,eigen ervaring,ik ben niet voor niks weg bij Alice !
Tele2 knalt peperdure reclame's op tv terwijl de kwaliteit om te huilen is..............

Laat iedereen hier zijn/haar eigen conclusies uit trekken...............
.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

almodovaris
886212512

mailpim
881718231

guicher
890275801

20917497

Ook niet echt te klagen denk ik. Ziggo - Etten-Leur

AtHome
Het lijkt de goede kant op te gaan. Toch wanneer ik Google wil openen duurt het meestal nog steeds lang voor het er is.
Ik probeerde ook Pingtestnet. Maar op één of andere manier is het niet wat het zijn moet. 1279986607-610

1279986638-290 . 1279986674-740
Gewijzigd door AtHome op 24-07-2010 20:54
Thuis bij AtHome

oggiz
Hier in Almelo download wel goed ,upload blijft nog wat achter.
oggiz voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door oggiz op 26-07-2010 21:24

pedro
om te huilen
alles in 1 met draadloos wnr3500 router
me abo is 22mb download en 4 upload.

892822369

vanmiddag gebeld en ze kunnen er niets aan doen.
iemand tips?
router al gereset . heeft de nieuwste firmware etc

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voeg je eigen plaatje met snelheidsresultaten toe!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoort elk appartement een eigen groene ziggo aansluiting te hebben. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 6 03-03-2016
Ziggo komt met eigen gratis sportzender Ziggo nieuws : 9 30-08-2015
Transport Tycoon Eigen Server hoe?: Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 23-05-2015
Eigen router + Ubee UVW 3200 Hardware instellingen : 19 23-09-2014
tv pp werkt niet onder eigen account Klacht over Ziggo : 11 21-03-2014
Advertentie