Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
ned 1hd ned2 hd slecht
hoogkamerdoroas
Ik heb geen goed ontvangst op ned1hd en ned2hd de overige hdnetten zijn wel goed.
Rara hoe kan dit?
Weet iemand een oplossing?

MisterSenseo
Ik geloof dat ik wel begrijp waar het aan ligt :

Tijdens de WK heb ik ook de haperingen en ineens verzwakking van het signaal.
Rara hoe kan het dat de 20 uur eromheen mijn signaal geheel perfect is ?!?!?!?!?!?
Dit is een gevalletje teveel kijkers op een server die het niet aan kan !
Ziggo,doe iets aan je kwaliteit ipv snelheden verhogen,heb ik al eerder geroepen...........nu komt het uit..........
Zelfs het analoge signaal is tijdens de wedstrijden niet om aan te zien,zodra alles is afgelopen is alles loepzuiver...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Undertaker
Nou heb ik het ook gemerkt inderdaad, Ik heb ook HD1 gekeken tijdens de 2 wedstrijden, en er zitten inderdaad haperingen in het beeld, denk OF ziggo met te weinig capaciteit, of de mainstream van Zuid Afrika die niet helemaal tof in ze HD coderings velletje zit.....
Met vriendelijke groet, Undertaker

MarcelloDH
Zelfde probleem hier. Haperingen tijdens de wedstrijden, maar ook buiten de wedstrijden is de kwaliteit niet meer wat het was. Heeft het misschien iets te maken me de uitbreiding van het aantal HD zenders van Ziggo?

Ik kijk trouwens vanuit Den Haag (2545) via aan Samsung LE40B650T2PXXN met een CI+ module.
Gewijzigd door MarcelloDH op 28-06-2010 13:49

MisterSenseo
Heel erg zwaar opvallend..............op dit moment tijdens de wedstrijd dus,loepzuiver en strak beeld.
Het kan dus onmogelijk aan de eigen apparatuur liggen,want ik heb helemaal niets veranderd,dus in mijn ogen ligt het 100% zeker weten aan de servers van Ziggo,overbelasting van de capaciteit dus.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ned 1hd ned2 hd slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
belscript en slecht informeren nieuwe klanten Klacht over Ziggo : 4 13-12-2020
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
wifi slecht en vage service? Klacht over Ziggo : 6 17-06-2017
Telefonie via TC7210 slecht vaak eenzijdige spraak Storing : 4 14-10-2016
Wifi slecht Firmware : 5 09-08-2016