Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
geen internet via draadloos
roele
Sinds gisteren kan ik ineens geen internet meer krijgen via mijn sitecom router,ik kan wel internetten via mijn modem met een kabel maar niet met mijn router,hij geeft wel aan dat ik verbonden ben en dat de signaalsterkte uitstekend is,ik heb al van alles geprobeert maar krijg het niet voorelkaar ook niet met het aan en uitzetten van de modem,hij geeft wel aan dat ik mijn netwerkadaper opnieuw moet instellen (geen flauw ideen wat dat is)of is dat misschien mijn ip adres?zo ja hoe moet ik die weer instellen op mijn laptop?
met vr gr RoeleAngry

Bitfreak
Welke Sitecom router gebruik je?

roele
ik heb een 300N router

Bitfreak
Heb je de nieuwste firmware op de router ?.

McBeukie
zet je modem een s uit en je router dan eerst je modem weer aan en daarna de router , misschien dat het dan wel werkt.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile

roele
hij doet het weer,hoe dat kan weet ik niet na het reserten van zowel de modem als de router gebeurde er helemaal niets en vanmorgen had ik geen tv en geen telefoon,om 11 uur had ik alles weer,dus we kunnen weer internetten.
Bedankt dat je gereageert hebt op mijn berichtje.
met vr gr RoeleSmile

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'geen internet via draadloos', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Lang geen internet en slechte communicatie Klacht over Ziggo : 4 22-04-2024
geen live mail en opslagmappen Algemeen : 3 30-08-2022
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
PS4 wakker maken via internet? Eigen netwerk : 2 09-01-2022
Alecto ws-4500 wel ip geen internet? Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 3 06-12-2021