Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
spook rekening
|
|
boze burger |
Geplaatst op 05-08-2010 14:14
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 05-08-2010 |
ik kwam erachter dat Ziggo een bedrag van 30,05 van mijn rekening had afgeschreven. Dit heb ik via de bank terug laten storten. Nu krijg ik een brief van Ziggo dat ik dat alsnog moet betalen met verhoging. Ik heb geen producten van Ziggo, heb dat ook nooit gehad. Ik zou ook niet weten wanneer ik een contact met hun zou hebben afgesloten. Hierover heb ik ook al eerder (wel een half jaar terug) gebeld met ze, ze gaven aan het recht te zetten. Het bedrag van 30,05 euro is eenmalig in de maand MEi 2010 afgeschreven. Ik heb geprobeerd om Ziggo te bellen, je raad het zeker wel, eerst moet je tig keuze menus door, vervolgens denk je dat je iemand aan de lijn gaat krijgen en de verbinding wordt van hun zijde verbroken. Ik ben echt boos. Wie kan mij helpen, of moet ik juridische stappen nemen. Kan ik verder hiermee naar andere klachten instantie's zoals KASSA ed. mvg |
|
|
Undertaker |
Geplaatst op 05-08-2010 14:37
|
![]() Activiteit ![]() » Den Haag Ziggo. » Internet Complete » FRITZ!Box 6690 Cable Berichten: 542 Lid sinds: 06-03-2010 |
Als ik u was zou ik even links beneden dit forum kijken, dan kon je daar bij een blokje met de tekst "Klacht over Ziggo?" en daar onder een formulier die naar Coax.nl gaat, zei zouden u misschien beter kunnen adviseren hiermee tedoen.
Met vriendelijke groet, Undertaker
|
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 05-08-2010 15:34
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
@ boze burger : Waarschijnlijk een foutje door onwetendheid,maar hou het aub in hetzelfde onderwerp/topic. Dubbel of zelfs meerdere dezelfde onderwerpen is vervuiling van het forum en doet het forum geen goed...............ik heb de dubbele post verwijderd............ ![]() Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
harryd |
Geplaatst op 05-08-2010 19:16
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 134 Lid sinds: 06-03-2009 |
het kan nog gekker kreeg gisteren een brief van een incassobureau met een rekening van 480 eurie,s wat blijkt er wordt door ziggo gezegd dat ik in een plaats woonde in 2006 en 5 mnd lang niks heb betaald na onderzoek heb ik gebeld met het adres en wat blijkt..op dat adres wonen oudje,s al 30 jaar en die weten van niks en hebben geen computer opgelost ?? nee zegt ziggo ik moet met overtuigend bewijs komen dat ik daar niet woonde en register gemeente telt niet ?????????? want ik kan wel meer woningen hebben.......alsof het bewijs van die oudje,s niet genoeg is laat het nu voorkomen bij de rechter gr harry |
|
|
Ziggo-WebCare_Alex |
Geplaatst op 06-08-2010 10:01
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 41 Lid sinds: 30-04-2010 |
@harryd Na je tekst gelezen te hebben zou ik graag je klantgegevens willen ontvangen (postcode, huisnummer en of klantnummer). Dan zal ik even kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt Ziggo webteam Alex Ziggo WebCare
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'spook rekening', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ziggo brengt kosten voor afluisteren voicemail in rekening | Klacht over Ziggo | : 7 | 05-01-2011 |