Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
wat me nu gebeurd is
benedikt
Wat denk je, stap ik over naar een andere provider (XMS) Deze hebben wel echt 50 Mb/s niet de ziggo 50 lees 35Mb/s. Affijn loopt er een incasso door. Ik navragen, blijkt het een incasso van mijn vorige huis te zijn waar ik al 7 jaar weg ben. Ik reclameren, krijg ik een mailtje terug dat ik mijn tv niet heb opgezegd en dat ze niet terug betalen. Of ik maar met bewijs over de brug wil komen. Het leuke is toen ik er achter kwam werd mij braaf verteld dat het lag aan een fout die ziggo zelf had gemaakt. Ik had nummerbehoud gehad naar mijn huidige adres.Daarvoor hebben ze mijn blokkering van het oude adres opgeheven anders ging dat niet, deze hebben ze vergeten er terug in te zetten. Zie dat maar eens te bewijzen. Hij is fijn.

Zippo
Wellicht kan het Ziggo Webcare team wat voor je doen. Afwachten maar of ze reageren.
speed-testing

benedikt
(Gegevens verwijderd in verband met privacy )

Alvast bedankt voor het kijken, beter zou het zijn als het naar teveredenheid wordt opgelost.

johan

Alvast bedankt voor het kijken, beter zou het zijn als het naar teveredenheid wordt opgelost.

johan
Gewijzigd door flamke op 10-08-2010 23:36

flamke
Hoi johan

Ik heb je Bericht aangepast aangezien dit met je eigen privacy te maken heeft.
Tevens heb ik de gegevens doorgestuurd aan Ziggo webcare team_patrick
Mocht je de volgende keer weer een bericht naar het ziggo team willen sturen

klik dan gewoon op de naam naast het bericht van ziggo op de gebruikersnaam in dit geval ziggo webcare team_patrick

Je word gelijk naar die pagina gestuurd waar je op de tekst "stuur bericht" kunt klikken en vanuit daar je privebericht aan het webcare team kunt sturen. Zodat andere mensen je persoonlijke gegevens niet kunnen zien

Vriendelijke groet flamke

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wat me nu gebeurd is', te verwijzen!
BBcode:
HTML: