Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
zeer traag laden van pagina's
CallekeD
hoi
Het ligt niet aan mcafee want de andere PC heeft een andere virusscanner, heb wel je tip opgevolgs en alles uitgeschakeld maar nog steeds traag laden daarna en soms met refreshen pas de juiste pagina. Het is ook vaak bij de pagina van ziggo, en bijv niet van google. Hotmail is al helemaal een gedoe, want daar kom je soms gewoon niet op! Ik geef een voorbeeld van daarnet. Als ik deze pagina wil laden duurt het erg erg lang, net zoals bij hotmail, dat komt omdat daar veel afbeeldingen opstaan. Bij google staan bijna geen afbeeldingen dus dat laadt sneller.
We gebruiken draadloos internet alleen met de laptop. De pc's zijn op de kabel aangesloten. Maar ook als ik de laptop aansluit, is deze traag.
Het ligt echt aan het modem naar mijns inziens. Kan ik niet beter Ziggo zelf bellen en vragen of ze een nieuw modem installeren? We hebben nu alle mogelijkheden wel onderzocht voor oplossingen toch? moedeloosssssssssssssssFrown word ik er van
graag je reactie en hartelijk dank
groetjes
Calleke

Nietes
Misschien heb je een dns probleem. Probeer de dns servers van opendns eens.

www.opendns.com
Stja Annoying

CallekeD
Dns probleem? pfew ik heb geen idee wat dat inhoudt en wat ik dan moet doen, ben niet zo'n doe het zelver. Ondertussen nog steeds dezelfde probemen. is er echt niemand die weet wat ik nog meer kan doen? Heb alles al geprobeerd, alle tips, alle threads op vele forums gelezen maar ik blijf erbij dat paginas met veel afbeeldingen het probleem zijn maar nu nog een oplossing......help...Shock

Nietes
Daarom had ik de link naar de website erbij gezet, op die site staat de uitleg Smile
Stja Annoying

Bitfreak
Probeer het ook eens zonder router dus computer rechtstreeks op het Ziggo modem.
Heeft de router ook al de nieuwste firmware?.
Probeer ook ff de tip met Open DNS,ff lezen en instellen,is echt niet moeilijk.

MaXMhZ
Hoe staat het met het computer onderhoud?

Worden de harde schijven eens per maand gedefragmenteerd?

Probeer eens PageDefrag - gewoon installeren, en dan selecteren om bij de volgende reboot te defragmenteren. Systeem herstarten en wachten tot het helemaal opgestart is. PageDefrag zal de Windows registry en swap file defragmenteren, iets wat de meeste onderhoudsprogramma's/defragmenteer programma's niet doen. Probeer ook eens de internet cache op te schonen in de browser.

Ik ga er van uit dat de andere computers op het netwerk uit staan als er getest wordt. Niet dat zoonlief 100 torrents aan het lopen heeft die alle bandbreedte opsnoepen Wink Het is maar een idee.

Het uitschakelen van beveiligings software is niet altijd genoeg omdat deze software heel vaak low-level drivers installeerd. In die gevallen zal de software volledig moeten worden gede-installeerd. (nu nog niet doen) Ik ben het volledig eens dat mcAfee de slechtste beveiligings software ooit is. Ieder gratis pakket is beter. (kijk op www.filehippo.com) Ik gebruik zelf NOD32 van www.eset.com

Probeer in ieder geval eens met de computer rechstreeks op het kabel modem. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat Ziggo soms problemen heeft met Linksys routers.
Gewijzigd door MaXMhZ op 24-08-2010 21:38

CallekeD
ik ga dit: Probeer in ieder geval eens met de computer rechstreeks op het kabel modem. Ik heb nu al een paar keer gehoord dat Ziggo soms problemen heeft met Linksys routers. eens proberen ns kijken wat er dan gebeurt, want ik heb hier namelijk zelf ook al aan zitten denken
wordt vervolgd.....
thanks
calleke

MaXMhZ
Goede kans dat het dan wel goed werkt. Niet vergeten dat het geen USB is, dus:

Alles uitschakelen
De ethernet verbinding tussen computer en modem aansluiten
De modem inschakelen
Wachten tot de modem opgestart is
De computer opstarten

En dan maar hopen dat het goed werkt.

Ik heb wel gemerkt dat Ziggo trager is dan ADSL met het opzetten van verbindingen. (ik heb mijn 20/1 ADSL2+ lijn van anno.nu er nog liggen, dus kan vrij snel ompluggen om te vergelijken).

Websites (vooral in de US, AU en NZ doen er 2 tot 3 maal zo lang over om te verbinden. Dit maakt dat het surfen merkbaar "trager" aanvoelt. De werkelijke overdrachtsnelheid is met alles in 1 extra 4 maal hoger voor download en 10 maal voor upload, maar het opzetten is dus veel trager (zeg maar de response tijd). Het duurt echter zeker geen tientallen seconden. Hoogstens 2-3.

Het effect is goed te vergelijken met het verschil tussen een systeem dat vanaf een SSD draait en een dat vanaf een normale HD draait.

Veel suc6!
Gewijzigd door MaXMhZ op 25-08-2010 19:37

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'zeer traag laden van pagina's', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
2 externe box traag Klacht over Ziggo : 7 06-02-2018
Snelheid nieuwe modem ZEER slecht Klacht over Ziggo : 12 16-12-2017
ZEER SLECHTE SERVICE Klacht over Ziggo : 9 01-08-2017
Ziggo 200/20 is 'savonds traag (~80/~18) Snelheid : 2 20-09-2016
Smartcard traag Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 4 04-07-2016
Advertentie