Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
Netgear router
Wessel
Sinds begin dit jaar heb ik draardloos internet van Ziggo en maak gebruik van de door Ziggo geleverde router. Niks dan problemen hiermee. Om de zoveel tijd valt inetrnet uit en vaak helpt niks anders dan resetten en dan is het nog maar de vraag op hij het doet. Na contact met Ziggo kreeg ik een sticker opgestuurd met de belofte dat men binnen 2 weken mijn router zou proberen te herstellen. Zolang kan ik niet zonder inetrnet, ik gebruik het ook zakelijk.
Kan het probleem ook liggen aan bepaalde instellingen die ik inmiddels in o.a. het netwerkcentrum heb gewijzigd? Ik gerbruik Vista business.

Undertaker
Ehmmm, het wegvallen van de verbinding heeft vaak temaken met storingen van buiten af ( radiogolven ) / keuze van kanaal tegen over die van de buren en andere modem routers / en hoever je van het router zit en wat er tussen zit ( steen, hout )

Met vriendelijke groet, Undertaker

Wessel
Er zit helemaal niets tussen. Er staat wel een stereo in de buurt, maar ook op andere plaatsen reageert de router netzo. Hoe kan ik eventueel kanalen wijzigen?

Undertaker
Welke router is het? Dan kunnen de leden van dit forum die datzelfde router hebben je antwoord erop geven.
Met vriendelijke groet, Undertaker

Wessel
Het is een Netgear WNR3500.

Codemeister
Valt de verbinding weg tijdens WiFi of ook tijdens gebruik via een LAN-verbinding?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netgear router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ASUS Router RT-AC66U_B1 IPv6 activeren Hardware instellingen : 2 25-11-2021
Router aanschaffen?? WiFi, draadloos netwerk : 3 01-02-2018
Website(s) blokkeren op Cisco router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 07-07-2016
Ubee modem gebruiken als router Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 17 03-06-2016
Router: Sitecom WLR-5002 (AC750) Software vragen : 4 07-03-2016