obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Kidsco
Bordewolf
Kidsco wordt binnenkort toegevoegd. Een of andere engelse kinderzender. Zit dus weer niemand op te wachten..... Pebbles TV zou ik liever zien, tenminste nederlandstalig en echt voor kinderen.

Waar blijven de RTL HD zenders??
Huuuuuuuuuuuuuuuu, ik ga naar het enge bos
 
flamke
De rtl HD zenders kun je lang op wachten ik zelf hoop ook dat dit snel in het pakket komt. Maar ziggo heeft ruimte gebrek op de kabel en gaat pas vanaf 2011 zenders verwijderen van het analoog gedeelte dan pas kan er weer gekeken worden naar hd zenders. Maar wel onzin zenders toevoegen aan het pakket en 3D tv terwijl bijna niemand dat in huis heeft. Laten ze eerst maar eens Hd klaar hebben en dan over gaan naar 3DCool
 
Arnold-den haag
Tja daar zit je dan met een HDTV 55 inch LED / Homecinema set van 4700 euro voor een paar zielige halve HD zenders. Gelukkig wel CI+ scheeld weer een decoder...pffffffffffff. Toch maar een andere provider zoeken ?...Frown
 
Undertaker
gaan we het toch over zenders hebben, geef mij dan Scyfy Amerika! daar komt namelijk WWE ( world Wrestling Entertainment ) op.
 
MaXMhZ

Quote

Arnold-den haag schreef:
Tja daar zit je dan met een HDTV 55 inch LED / Homecinema set van 4700 euro voor een paar zielige halve HD zenders. Gelukkig wel CI+ scheeld weer een decoder...pffffffffffff. Toch maar een andere provider zoeken ?...Frown


oops - hoeveel is dat wel niet per halve HD zender?

Ik heb gewoon een EMTEC S800 media centetrje aangesloten op een breedbeeld Samsung monitor en het geluid op m'n stereo. decoder sluist signaal door op het media center, dat op zijn beurt aangesloten is op mijn LAN. Daar hangt een low-power Atom systeempje aan dat weer op Internet aangesloten is en werkt als download center en Samba file server. Via het media center kan ik alles op mijn 6 externe HDs bekijken. Tegelijkertijd downloaden van nieuwsgroepen en bittorrents. Werkt perfect. Heb geen nieuwe reclame+zelfpromotie zenders nodig van Ziggo. Ik download wel. De nieuwste afleveringen met 1 dag vertraging in plaats van jaren, geen reclame, HD 720p kwaliteit. voor 600 euro te doen ipv 4000+
Binnenkort wil ik het media center vervangen door een EMTEC S800H (de HD variant met bittorrent ingebouwd) Zag hem van de week bij een webshop voor 199 met 500GB HD De H versie herkend meer formaten (inclusief HD en de laatste codecs als h.264, en FLAC voor audio). Nu moet ik soms de Atom nog wel eens aan het converteren zetten. Opnemen/weergeven, timeshift, internet radio, allemaal geen probleem. Grin
Gewijzigd door MaXMhZ op 10-10-2010 04:01
 
Arnold-den haag
Hoi , ja veel geld maar de tv alleen was al 2895, cinemaset 1740. bekabeling gedeeltelijk draadloos (audiospeakers) media streamer. Ik download ook inderdaad via usernet de HD content serie/film/ muziek. Maar het zal ook wel prettig zijn als je gewoon wat meer (echte)HD zenders zou hebben. En niet alles van het net zou hoeven te halen.
Gr Arnold
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kidsco', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie