obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier de upload en download resultaten van speedtests! Krijgt u de beloofde snelheid na een snelheidsverhoging?
 Onderwerp afdrukken
Snelheids verhoging per 9 dec?
homer
Hallo luitjes,

Ik lees dat in mijn gebied (Huizen) supersnel internet gereed zou moeten zijn en dat de snelheid voor alles in een plus naar 30mb is gegaan.

Modem uit het stopcontact gehaald ff 30sec wachten en weer aansluiten.

Alles blijft bij het oude. (22/4)

Quote

Woon je in een gebied waar Supersnel Internet beschikbaar is, dan krijg je bij Internet Z3 en Alles-in-1 Plus een hogere snelheid.


Zou nu 30/4 moeten zijn toch?

Heb ik wellicht iets verkeerds gelezen/begrepen?

Tnx

Homer
 
kobus1960
Dat gaat stapsgewijs, regio voor regio, server voor server, komt er vanzelf aan.
Gaat allemaal al zoveel keer sneller qua verhogen en resultaat dan welke ISP dan ook.
 
homer
Ahh ok duidelijk, ik dacht te lezen dat alles klaar was.

Maakt niet uit dan wachten we gewoon af.

Ziggo zou eigenlijk een stap tussen plus en extra moeten hebben van 50 of 60 MB.

120mb is weer een beetje te veel van het goede Grin

Tnx
 
MaXMhZ
Van het goede heb ik nooit teveel.

Doe wat je teveel hebt maar mijn kant uit Wink
 
homer
Om niet geheel off topic te gaan maar zijn er payservers waar je 120mbit kan downloaden dan?
De meeste (van wat ik zie) gaan tot 80mbit
 
kobus1960
http://www.download2day.nl, Hier gaat dat prima.
 
McBeukie
http://www.xsnews.com/Producten/details.php?Id=2

En deze doet het bij mij ook erg goed..download2day heb ik ook gehad ook goede ervaring mee.
Met Vriendelijke Groet

McBeukie

Smile
 
MaXMhZ

Quote

homer schreef:
Om niet geheel off topic te gaan maar zijn er payservers waar je 120mbit kan downloaden dan?
De meeste (van wat ik zie) gaan tot 80mbit


Als je een Download Accelerator zoals Free Download Manager (google) gebruikt en "Heavy"mode instelt waardoor meerdere lijnen open gezet worden, kun je soms wel 120 Mbps en hoger halen op FileFront en andere content providers zoals MediaFire.
Ook met BitTorrents kun je soms hogere snelheden halen.

Mijn maximum ligt op 158 Mbps download (600 MB Ubuntu image met BT). Ik heb 120 MBps/10 Mbps sinds ongeveer oktober vorig jaar. Het fluctureerd nog steeds erg. Zo tussen de 25 Mbps en 100 Mbps afhankelijk van de manier waarop je meet.

Servers die 120 Mbps kunnen leveren zijn nog zeer zeldzaam.

Vergeet niet dat er meestal meerdere uploads (server-side) tegelijk lopen, en dat de meeste servers op een 100Mbps lijn zitten.

Er zijn snellere lijnen, maar alles kost geld. Vooral snelheids bandbreedte op een server.
 
kobus1960

Quote

MaXMhZ schreef:

Quote

homer schreef:
Om niet geheel off topic te gaan maar zijn er payservers waar je 120mbit kan downloaden dan?
De meeste (van wat ik zie) gaan tot 80mbit


Als je een Download Accelerator zoals Free Download Manager (google) gebruikt en "Heavy"mode instelt waardoor meerdere lijnen open gezet worden, kun je soms wel 120 Mbps en hoger halen op FileFront en andere content providers zoals MediaFire.
Ook met BitTorrents kun je soms hogere snelheden halen.

Mijn maximum ligt op 158 Mbps download (600 MB Ubuntu image met BT). Ik heb 120 MBps/10 Mbps sinds ongeveer oktober vorig jaar. Het fluctureerd nog steeds erg. Zo tussen de 25 Mbps en 100 Mbps afhankelijk van de manier waarop je meet.

Servers die 120 Mbps kunnen leveren zijn nog zeer zeldzaam.

Vergeet niet dat er meestal meerdere uploads (server-side) tegelijk lopen, en dat de meeste servers op een 100Mbps lijn zitten.

Er zijn snellere lijnen, maar alles kost geld. Vooral snelheids bandbreedte op een server.



Dat is idd de snelheidsremmer, je kunt zelf nog zo snel zijn, als de tegenpartij die snelheden niet haalt,
haal je ze zelf ook niet. Voorbeeld, drivers bij Asus of Acer middels FDM komen ook niet verder dan 100Kb.
Daarintegen haal je met sommige Dell drivers wel weer 120Mb, klopt helemaal.
Echter met bv. D2D en Yabse (newsserver) constant rond de 100Mb, dat dan weer wel. Wink
Gewijzigd door kobus1960 op 24-01-2011 13:38
 
olivierbos

Quote

homer schreef:
Om niet geheel off topic te gaan maar zijn er payservers waar je 120mbit kan downloaden dan?
De meeste (van wat ik zie) gaan tot 80mbit


hitnews.eu haalt ook de 120mbps. Niet duur ook.
1236211147
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheids verhoging per 9 dec?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wel of niet verhoging? Snelheid : 5 24-06-2017
Snelheids verhoging 2014 Snelheid : 2 08-02-2014
Snelheids problemen. Snelheid : 28 25-01-2013
Snelheid verhoging 2012 Ziggo nieuws : 31 05-04-2012
Forse verhoging internetsnelheden bij Ziggo Ziggo nieuws : 3 01-02-2012
Advertentie