obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ziggo verbindingsproblemen. Geen verbinding met internet? Meld hier je ervaringen met storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
stotterend beeld
tvverslaafd
Iemand last van stotterend beeld op tv? Veelal op diverse themakanalen. Eerst is het goed, dan opeens begint het beeld te bibberen ofzo met irritante geluidjes erbij, dan staat het beeld vast, dan een seconde zwart beeld en dan is het weer goed. Een veel voorkomend probleem uit het verleden, ik dacht dat het eindelijk opgelost was, want het was een aantal maanden achter elkaar goed. Sinds de grote storing is het weer mis. Woonachtig in Beerta.
 
Ziggo-WebCare_Jelle
Er is bij ons geen storing bekend in beerta. Welke zenders betreft het en heeft u de bekabeling bij u binnen al gecontroleerd?
Ziggo WebCare Jelle
 
tvverslaafd
ESPN America
Eurosport 2
Boomerang
Cartoon Network
Spirit 24

De bedrading en aansluitingen binnenshuis zijn in orde.
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote


ESPN America
Eurosport 2
Spirit 24

Deze zenders zitten in dezelfde transport stroom. De andere 2 zenders zitten samen ook in één dezelfde transportstroom. Dit lijkt toch eerder een bekabelingsprobleem (binnenshuis).

Quote


De bedrading en aansluitingen binnenshuis zijn in orde.

Wat heb je gedaan om hier zeker van te zijn? Zie de site http://www.kabelkeur.nl/aansluitgids/...elnetwerk/ voor meer info over binnenhuis bekabeling.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960
Kijk ook even in m'n onderschrift, (klikkerdeklik) voor de juiste aansluiting.
Het opdraai splitterkastje van Ziggo is steeds vaker de veroorzaker van storingen binnenshuis.
Zou eens handig zijn van Ziggo om hier een modificatie op toe te passen, gelijk met de Cisco
modems die verstrekt gaan worden?
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

kobus1960 schreef:
Het opdraai splitterkastje van Ziggo is steeds vaker de veroorzaker van storingen binnenshuis.


Wat veroorzaakt het splitterkastje? Ik bedoel, waarom of waardoor is het steeds vaker de oorzaak? Dit herken ik namelijk niet.
Ziggo WebCare Jelle
 
kobus1960
Veel storingen in radio/TV of internetsnelheden worden veroorzaakt door dit splitterkastje.
Indien men deze weghaald en werkt met een breedband versterker zoals in mijn onderschrift,
te vinden als je op klikkerdeklik drukt, zijn die problemen verholpen. Dat is niet mijn wijsheid,
is een oplossing van MrSenseo, en al vele malen doeltreffend toegepast. Het werkt perfect.
Deze versterker wordt geleverd als men interactieve TV besteld, daarbij is die splitter niet
meer nodig. Velen hebben deze versterker echter ook zonder interactieve TV, tot tevredenheid.
De oplossing voor veel klanten is dus simpel.

De storingen bestaan uit ruis in beeld/geluid, fluctuerende snelheden op alles in 1 extra.

Lever als Ziggo zijnde bij nieuwe abbo's of bij vervanging van de oude modems door Cisco modems
deze versterker erbij, zo verhelp je in 1 klap vele klachten. En die zijn er, je hebt ze zelf gelezen hier.
Resultaat, een stabieler product!!

Groet Wink
 
tvverslaafd

Quote

Ziggo-WebCare_Jelle schreef:

Quote


ESPN America
Eurosport 2
Spirit 24

Deze zenders zitten in dezelfde transport stroom. De andere 2 zenders zitten samen ook in één dezelfde transportstroom. Dit lijkt toch eerder een bekabelingsprobleem (binnenshuis).

Quote


De bedrading en aansluitingen binnenshuis zijn in orde.

Wat heb je gedaan om hier zeker van te zijn? Zie de site http://www.kabelkeur.nl/aansluitgids/...elnetwerk/ voor meer info over binnenhuis bekabeling.


Ik twijfel niet aan de bedrading binnenshuis. Waarom heb ik juist bij deze zenders wel storing en bij andere zenders niet?
 
tvverslaafd

Quote

kobus1960 schreef:
Veel storingen in radio/TV of internetsnelheden worden veroorzaakt door dit splitterkastje.
Indien men deze weghaald en werkt met een breedband versterker zoals in mijn onderschrift,
te vinden als je op klikkerdeklik drukt, zijn die problemen verholpen. Dat is niet mijn wijsheid,
is een oplossing van MrSenseo, en al vele malen doeltreffend toegepast. Het werkt perfect.
Deze versterker wordt geleverd als men interactieve TV besteld, daarbij is die splitter niet
meer nodig. Velen hebben deze versterker echter ook zonder interactieve TV, tot tevredenheid.
De oplossing voor veel klanten is dus simpel.

De storingen bestaan uit ruis in beeld/geluid, fluctuerende snelheden op alles in 1 extra.

Lever als Ziggo zijnde bij nieuwe abbo's of bij vervanging van de oude modems door Cisco modems
deze versterker erbij, zo verhelp je in 1 klap vele klachten. En die zijn er, je hebt ze zelf gelezen hier.
Resultaat, een stabieler product!!

Groet Wink


Dank voor de tip. Ik zal klikkerdeklik i.i.g. eens uitproberen. Wat klikkerdeklak betreft: ik heb een netgearroutertje. Ga ik tzt maar eens vervangen door een Linksys-routertje. Daarmee wordt de internetverbinding ook wel een stuk stabieler en sneller.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'stotterend beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
dubbel tv beeld Digitale radio of televisie storing : 8 30-07-2018
Beeld en geluid synchronisatie Algemeen : 1 20-08-2017
fout Ziggo betekent 72 uur wachten op beeld Klacht over Ziggo : 10 08-02-2016
groen beeld Philips tv Algemeen : 4 24-12-2015
Horizon mediabox beeld loopt vast. Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 2 20-09-2015
Advertentie