Onderwerp bekijken
Ziggo-abonnees kunnen o.a. films en uitzending gemist bekijken via Interactieve TV. Met Video On Demand betaald men per film. Geschikte decoders en CI+ modules voor de ontvangst van digitale Interactieve TV: Humax IRHD 5300c, Humax 5100c, Humax IRHD 5200c, Humax IRHD 5400c, Samsung SMT-C7140, Cisco 8485. Cisco 8455, Samsung SMT-H3102d, Smit Interactieve CI+ Module, Quantis Interactieve CI+ Module.
NetGemist
|
|
alexsnoeren |
Geplaatst op 15-07-2011 14:31
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 1 Lid sinds: 15-07-2011 |
Ik heb sinds vorige week interactieve TV en nu staat alles nog open in d eeerste 2 weken, heb ook via online een abonnement op net gemist genomen. Ik zie echter voor alle zenders in net gemist dat de programma's van vandaag, gisteren en eergisteren er neit zijn, die data staan er gewoon niet op. Wat kan er aan de hand zijn? |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 02-06-2012 19:39
|
![]() Beheerder ![]() » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Ondanks dat dit bericht bijna 1300 keer gelezen is heeft niemand erop gereageerd. Is het allemaal goedgekomen ? Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'NetGemist', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |