Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
Netwerkfout
|
|
Cor Rieuwers |
Geplaatst op 07-08-2011 20:24
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 07-08-2011 |
Sinds kort heb ik een nieuwe led TV die aan gesloten in op een (ook nieuw)Cisco 8485DVB HG PVR. Het werkte allemaal goed. Ik kon o.a. naar de TV-theek gaan en films bekijken. Een aantal dagen later heb ik een (nieuwe) samsung blu-ray recorder er op aangesloten. Ik kan nu o.a. data cd en dvd afspelen. Nu kan ik echter niet meer niet naar de TV-theek gaan of films belijken. Ik krijg dan de foutmelding van NETWERKFOUT, probeer het later nog een keer. Bij herhaling blijft de foutmelding komen. Ik kan wel zelf opgenomen programmaas afspelen. Op de Cisco handleiding blz 4 optie 3 (Geeft de tijd en andere PVR-informatie weer) knippert een groenlampje boven schuine pijltjes naar boven en naar beneden. Links naast (optie 8) PVR aan / standby knop brand een groenlampje continue. Ik heb ook internet. Wat moet er gebeuren zodat ik de melding NETWERKFOUT niet meer krijg zodat ik o.a. de TV-theek weer kan inzien Met vriendelijke groet Cor Rieuwers c.rieuwers@quicknet.nl |
|
|
jdg |
Geplaatst op 07-08-2011 21:42
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 02-08-2011 |
Je kunt de Cisco terugzetten naar de fabrieksinstellingen en dan opnieuw installeren. Heb ik vrijdag ook gedaan en probleem was opgelost. Denk wel dat je opnames kwijt bent dan. Succes. |
|
|
MissDK |
Geplaatst op 09-08-2011 09:14
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09-08-2011 |
Ook ik heb precies dezelfde problemen als meneer Rieuwers. Sinds 6 augustus jl. ben ik overgestapt op ziggo alles in 1 plus. Alles deed het wel...dacht ik!! Gisteren nog met ziggo gebeld over de telefoon, bleek dat die nog niet geactiveerd was. Op de site van ziggo staat dat je met de modem die geleverd wordt overal in huis internetverbinding zult hebben ook dit is niet waar. Op de 2e verdieping van mijn huis heb ik daar geen verbinding waardoor ik nu weer in de buidel moet gaan tasten voor een wifi adapter zodat ik wel verbinding zal krijgen...tis toch wat. Nu dacht ik gisteren na een dagje hard werken lekker een filmpje te kunnen pakken met ooit gemist, krijg ik ook de melding netwerkfout! probeer het later nog een keer. Nou ik heb het al heel wat keertjes weer geprobeerd maar nog steeds dezelfde melding. Nu lees ik dat ik de fabrieksinstelling terug moet zetten en dan opnieuw installeren?! Hoe werkt dat precies want eerlijk waar heb echt geen zin meer om opnieuw met ziggo te bellen, ben bang dat ik dan heel erg grof in de mond ga worden en dat heeft geen zin. Ik worrdt er toch wel een beetje moedeloos van hoor......pfffff |
|
|
jdg |
Geplaatst op 09-08-2011 09:24
|
Activiteit Berichten: 25 Lid sinds: 02-08-2011 |
Dat is niet zo heel ingewikeld. Ga naar menu, dan instelingen, systeem, fabrieksinstellingen herstellen. Daarna 'zenders opnieuw zoeken'. Succes! |
|
|
MissDK |
Geplaatst op 09-08-2011 09:26
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 09-08-2011 |
Quote jdg schreef: Dat is niet zo heel ingewikeld. Ga naar menu, dan instelingen, systeem, fabrieksinstellingen herstellen. Daarna 'zenders opnieuw zoeken'. Succes! Bedankt!!! |
|
|
Cor Rieuwers |
Geplaatst op 09-08-2011 12:00
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 07-08-2011 |
Indien u het onderwerp niet langer wenst te volgen, dan kunt u op de link 'Volg dit onderwerp niet langer' klikken. U vindt de link bovenaan in het betreffende onderwerp. Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan de link 'Volg dit onderwerp niet langer" Gr Cor Rieuwers |
|
|
MisterSenseo |
Geplaatst op 09-08-2011 13:07
|
Beheerder » Thuis » 2531XC » Internet Extreme » FRITZ!Box 6690 Cable » TV Complete » Media Next Berichten: 2612 Lid sinds: 03-11-2009 |
Direct boven het eerste onderwerp,de topicstarter ( dat bent u zelf ) ziet u een blauwe balk met daarin links het woord "netwerkfout" en rechts "volg dit onderwerp niet langer" in zwart...........
Met vriendelijke groet, MisterSenseo
De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor ! |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Netwerkfout', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie