Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen en configuratie van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken
samsung smt-c7140 dvd speler en mediaplayer
sven1978
Hallo,

Ikheb een samsung smt-c7140 en er zit een handleiding bij maar die is wel heel erg beknopt.
Dus nu mijn vraag kan ik mijn dvd speler ook aansluiten op de plek van de (video) scart aansluiting ?
en op welke nr zender is die dan te vinden of hoe werkt dat dan
Zelfde vraag voor mijn lacie mediaplayer kan ik die opde samsung aansluiten via de usb aansluiting en op welke zender, of hoe is die terug te vinden dan

Bedankt voor de evt reactie

voor de rest om gewoon digitaal te kijken en op te nemen is het een fijn en simpel apparaat

gertnl
Ben het met je eens dat de handleiding bedroevend slecht is, veel opties staan er gewoon niet in omschreven!

Waarom wil je je DVD speler op de Samsung aansluiten? Om op te nemen? Het lijkt me dat dit niet wil, heb die optie nergens gezien. Volgens mij kun je ook niet handmatig een kanaal instellen om je DVD te bekijken.

Je media speler kun je wel aansluiten op je USB, die kun je terug vinden als je via je het menu, naar "Media" browsed.
Afspelen is wel erg beperkt en je zult zeker niet al je media kunnen afspelen. Ik heb het geprobeert met avi files, maar die zie ik niet terug in de lijst als ik een USB stick eraan hang.

Het enige wat me lukt is om foto's te bekijken. Heb ergens ooit gelezen dat dit vanwege rechten zou zijn.
Gewoon je media player direct aansluiten op je TV zou ik zeggen Smile

kobus1960
Simpel antwoord, neen.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'samsung smt-c7140 dvd speler en mediaplayer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie