obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Klachten over Ziggo onderdeel. Post hier je Ziggo klacht over storing met internet, telefonie, televisie of modem.
 Onderwerp afdrukken
Telefoon verbinding valt vaak weg bij opnemen.
hukem016
Hoi, ik heb al een lange tijd een vreemde storing bij ziggo.
Als mijn telefoon afgaat en ik neem op dan valt de verbinding direct weg bij het opnemen en geeft mijn telefoonscherm ( control tel lijn ) en op dat zelfde moment heb ik ook geen internet en dat duurt dan ongeveer 2 minuten en kan dan weer bellen en internetten en dat heb ik elke dag wel een paar keer
Ik geef dit probleem al een half jaar aan bij ziggo, maar krijg steeds tehoren dat de verbinding goed is ( want dat kunnen meten daar ) en is mijn probleem, dus geen probleem.
Ik kan de zeer bekende verhalen ophangen over de helpdesk met hun makke en allende, maar dat weet iedereen al. ( klote dus )
ik heb een pedicurepraktijk aan huis en dan is het extra irritant voor mijn klanten.
Wie kan mij hier in adviseren want ik kwortergekvanAngrySadShock
 
kobus1960
Al een ander telefoonsetje geprobeerd?
 
hukem016
Hoi beste Kobus1960,
Bedankt voor je reactie, maar de aansluiting is door ziggo monteurs zelf aangeloten en heeft een lange tijd perfect gewerkt . WinkWinkWink
 
kobus1960
Oke, maar ook een telefoon kan stuk gaan. Wink
 
Undertaker
Hoevaak ik niet tegen ben gekomen als kpn monteur dat ik naar de klant ging voor een telefoon storing, en bleek dat de Handheld of defect was, of niet was aangemeld op het hoofdstation. of gewoon zo een vaste telefoon kapot was.
Die dingen hebben ook niet het eeuwige leven helaas :O

Wat ook wel eens een goed plan kan zijn, is alles nieuw proberen, dus direct aansluiten op het modem met een kleiner kabeltje en dan bellen naar je eigen huisnummer met een mobiel. als dat werkt, en op de originele plaats niet, dan weet je ook hoever het is.
Gewijzigd door Undertaker op 08-09-2011 16:52
Met vriendelijke groet, Undertaker
 
Ziggo-WebCare_Jelle

Quote

hukem016 schreef:

Hoi, ik heb al een lange tijd een vreemde storing bij ziggo.
Als mijn telefoon afgaat en ik neem op dan valt de verbinding direct weg bij het opnemen en geeft mijn telefoonscherm ( control tel lijn ) en op dat zelfde moment heb ik ook geen internet en dat duurt dan ongeveer 2 minuten en kan dan weer bellen en internetten en dat heb ik elke dag wel een paar keer
Ik geef dit probleem al een half jaar aan bij ziggo, maar krijg steeds tehoren dat de verbinding goed is ( want dat kunnen meten daar ) en is mijn probleem, dus geen probleem.
Ik kan de zeer bekende verhalen ophangen over de helpdesk met hun makke en allende, maar dat weet iedereen al. ( klote dus )
ik heb een pedicurepraktijk aan huis en dan is het extra irritant voor mijn klanten.
Wie kan mij hier in adviseren want ik kwortergekvanAngrySadShock


Heb je nog een telefoonkabel tussen je modem en telefoon zetten? Dus nog een extra contactdoos er tussen? Zo ja, heb je de telefoon al eens rechtstreeks op de modem aangesloten? En zo nee, heb je nog een andere telefoontoestel om het mee uit te testen? En wanneer het weg valt, zijn er dan ook lampjes op het modem welke knipperen en/of uit zijn welke normaal wel branden?
Ziggo WebCare Jelle
 
hukem016
Hoi beste webcare,
Ik heb inderdaad mijn vorige toestel ook getest om te kijken of het aan mijn vrij nieuwe telefoonset lag die ik pas had aangeschaft, maar deze deed precies het zelfde en de ubee modem met 7 lampjes branden er altijd 6 groen en 1 oranje op de vijfde lampje van af links en tijdens de storing branden er twee lampjes oranje en brand het zesde lamje ook oranje.
het rechtsstreeks aansluiten op de modem ga ik nu proberen.
Ik zelf heb het idee dat het aan de modem ligt, maar goed!
Ik heb destijds dat ziggo eindelijk ook in Edam kwam het hele rataplan aan laten sluiten en alle spullen gekocht bij ziggo naar volle tevredenheid.
Het vreemde is dat het echt ruim een half of langer perfect heeft gewerkt.
En het lastige is dan ook dat 7 van de tien telefoontjes wel goed gaan en opeens heb je dan last deze storing, elke dag weer.WinkSmile

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 11 2011 18:26:49:
Hoi beste webcare,SadSadSad

Helaas heeft het rechtsstreeks aan sluiten op de modem geen effect gehad en is dus de verbinding al een paar keer weggevallen bij het opnemen.
Heeft er iemand nog een suggestie of een tip.
Het gekke is dat ik op dat zelfde moment ook geen internet voor twee minuten.
Shock wie o wieShock

Met vriendelijhke groet,
Ria Hukema.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 13 2011 11:10:14:
Hoi beste webcare,

Helaas heeft het rechtsstreeks aansluiten op de modem geen effect gehad en is dus de verbinding al een paar keer weggevallen bij het opnemen.SadSadSad
Heeft er iemand nog een suggestie of een tip.
Het gekke is dat ik op dat zelfde moment ook geen internet voor twee minuten.
Shockwie o wieShock kan mij helpen!Grin
Ik vergeet steeds de mensen te bedanken die reageren FrownWink

Met vriendelijke groet,
Ria Hukema.
Gewijzigd door hukem016 op 13-09-2011 11:10
 
hukem016
Hoi beste Montynick,

Dit is een suggestie waar ik iets aan heb en waar ik zelf niet bij stil gestaan hebt.
Zijn deze adapters los verkrijgbaar ergens? of kan ik deze gewoon bij ziggo bestellen?
GrinGrin: DOntzettend bedankt voor je reactie !GrinGrinGrin

Groetjes,
Ria hukema.
 
hukem016
Hoi beste Montynick,Wink

Ik heb wel gemerkt dat mij adapter erg warm is en er is toenertijd wel een nieuwe modem geplaatst door een ziggo monteur voor deze zelfde klacht, maar geen nieuwe adaptor.
En daarom denk ik dus ook dat het aan de adapter ligt.
En hoe kom ik in kontakt met Jelle van de webcare?
En nogmaals bedankt voor je reactie!

Gr,
Ria Hukema.
 
kobus1960
Oke, dit kan het zijn, nieuwe modem, geen andere adapter.
Had je eerst een EVM en nu een EVW modem/router?
EVM heeft een 1,2 Ampere adapter, de EVW een 2,0 Ampere adapter.
Ik bezit allebei de modems om diverse redenen en even gekeken,
kijk even wat er op die adapter voor gegeven staan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telefoon verbinding valt vaak weg bij opnemen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Horizon box heel vaak ofline. Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie : 3 09-11-2018
horizonbox valt uit Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 2 07-06-2018
Slechtontvangst kerkomroep via Ziggo verbinding Storing : 34 19-11-2017
Wi-Fi valt weg, printer neemt Wi-Fi in beslag WiFi, draadloos netwerk : 2 19-11-2017
5ghz wifi valt weg tijdens kopieeren WiFi, draadloos netwerk : 3 21-06-2017
Advertentie