obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
afstandsbediening Samsung
Silvertand
Bij de digitale Kabelontvanger van Samsung (DCB-H380R) wordt een afstandsbediening geleverd met een zwarte ondergrond en donkergrijze tekst. In een ruimte waar TV gekeken wordt bij normaal licht, is die tekst helemaal niet te lezen. Bij installatie moet je echt naar het daglicht toe om ze te ontcijferen. Ik vind dit heel dom en klant-onvriendelijk van Samsung. Het lijkt me, dat Ziggo als grootafnemer hier toch over kan reclameren. Is hier geen duidelijk exemplaar voor verkrijgbaar ? (Of leveren jullie er een vergrootglas en zaklantaarn bij ?)
Ik ben echt niet slechtziend en kijk ook niet bij kaarslicht. Wat kunnen ouderen hiermee ? Zijn er dan nog nooit klachten over geweest ?
 
BMP
Ja dan zal je toch bij ziggo zelf moeten wezen, dit is een onafhankelijk forum van gebruikers voor gebruikers. Smile

Ik persoonlijk heb er niet zo veel moeite mee, het gaat om deze toch?

afstandsbediening
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
Silvertand
Als ik deze had gekregen, zou ik ook niet klagen. Deze letters zijn wit, of in ieder geval helder. Bij mij is de tekst donker grijs, en weinig verschillend van de achtergrond. Ik praat ook niet over de cijfers 0 t/m 9.
 
BMP
ja dat is idd niet erg duidelijk dan, misschien toch maar even contact opnemen met de klantenservice van Ziggo, misschien dat zij een oplossing kunnen bieden.
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
 
kobus1960
De afstandbediening op de foto van BMP hoort bij jouw decoder, punt.
Ik heb zelf 3 van die dingen en al een veelvoud langs zien komen.
Echter, heb je jouw decoder van Ziggo betrokken, of ergens anders?
De afstandsbediening die je omschrijft is door Samsung verkocht als
vervanger van de originele bij defect. dussssss, vandaar de vraag. Wink
 
Silvertand
Ik ben nu een week bij Ziggo, en deze afstandsbediening zat bij het basispakket dat ik van Ziggo kreeg. Samsung plus afstandsbediening. De klantenafdeling van Ziggo is ook heel lakoniek: koop maar een andere. Toch wel een geweldige service, niet waar ?
 
kobus1960
Ik moet mezelf even rectificeren, ik heb andere types Samsung's langs zien komen
hier welke wel voorzien zijn van de door BMP aangegeven ABD's. Typenummer lijkt
verdraaid veel op DCB-H360R, die bedoelden wij. Excuus.

Maar is Ziggo verantwoordelijk voor welke afstandbediening Samsung levert?
Dat is Mediamarkt, om maar wat te noemen ook niet. Bij de blokker is de
Logitech 300i in de aanbieding, via de pc te synchoniseren met je Samsung.
Werkt geweldig, ook tegelijk met 3 andere apparaten. Dat voor € 19,-
 
Silvertand
Natuurlijk is Ziggo verantwoordelijk. Zij leveren mij dit product. Als je hiervan tig-duizenden levert, moet je ook wel op de hoogte zijn wat je de klant geeft. Als je in een garage een auto koopt en de accu deugt niet, moet je ook niet bij het accu-merk gaan klagen, maar bij de garage; en die zeggen ook weer niet koop maar zelf een andere accu.
 
kobus1960
Oke, dit blijft een verschil van mening, welke hier niet thuis hoort.
In mijn optiek bij Samsung, in jouw optiek bij Ziggo.
Dus succes gewenst bij Ziggo, en no offence, begrijp me goed.Wink
 
Ziggo-WebCare_Erwin
Ziggo heeft geen andere afstandbediening voor deze ontvanger behalve onze universele afstandsbediening, deze word echter alleen bij sommige defecten in de afstandsbediening afgestuurd.
Gewijzigd door Ziggo-WebCare_Erwin op 20-09-2011 13:25
Ziggo WebCare
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'afstandsbediening Samsung', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 WiFi, draadloos netwerk : 12 15-02-2021
wifi met Samsung S20 WiFi, draadloos netwerk : 4 05-06-2020
koppelen van Philips TV met samsung Radio Ziggo Gebruikers Groep : 8 02-02-2018
Samsung SMT C7140 Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 5 31-10-2017
Geen EPG op Samsung Smart TV Digitale radio of televisie storing : 5 17-08-2016
Advertentie