Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
 Onderwerp afdrukken
handelen op marktplaats
Monteur_kees
wellicht een reminder voor klanten die hun spulletjes via de welbekende plaza`s willen verkopen

artikel 4 – Internetmodem
1. Het Internetmodem wordt door Ziggo aan de Klant in bruikleen gegeven en blijft eigendom van Ziggo. De bruikleen eindigt van rechtswege bij het einde van het Abonnement Ziggo Internet.
2. De Klant volgt alle instructies van Ziggo in verband met het gebruik en installatie van het Internetmodem op. Het Internetmodem kan op verzoek van Ziggo worden omgewisseld.
3. De Klant mag het Internetmodem niet met (beperkte) rechten bezwaren, vervreemden, verhuren, of anderszins aan derden ter beschikking stellen.
4. De Klant is verantwoordelijk en aansprakelijk voor de gevolgen van beschadiging, verlies, diefstal of verduistering van het Internetmodem. Als een van deze omstandigheden zichvoordoet, meldt de Klant dit onmiddellijk aan de Klantenservice.
5. Alle kosten van reparatie, herstel of vervanging van het Internetmodem die het gevolg zijn van door, of in opdracht van de Klant veroorzaakte beschadigingen, verrichte reparaties of aangebrachte veranderingen, of die om een andere reden aan de Klant zijn toe te rekenen, komen voor rekening van de Klant.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south

cisco 8485
samsung ue40cXXXXXXXXXXXX
golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm

Puma
Prima dat dit wordt aangehaald. Die regels zijn er niet voor niets.

Maar een vraagje voor jou.

Ik heb een tijd terug mijn Motorola ED2.0 modem terug gestuurd na ontvangst van mijn ED3.0 modem. Ik heb daar echter nooit een bevestiging van gekregen. Hoe kan ik, verwijzend naar bovenstaande, bewijzen dat ik dit heb gedaan?

Bij de post kreeg ik geen briefje mee. Dit krijg je wel als je moet betalen om het pakket te versturen.

Maak me verder geen zorgen. Gewoon een vraag.

kobus1960
Ik kan dit na 6 jaar MP ervaring bevestigen.
Je krijgt altijd een verzendbewijs, bij AN moet
je er idd om vragen. Wink Heeft te maken met
gratis verzending naar AN, dus ook geen bon.
PostNL is eigenlijk verplicht m te geven.

MaXMhZ

kobus1960 schreef:

Ik kan dit na 6 jaar MP ervaring bevestigen.
Je krijgt altijd een verzendbewijs, bij AN moet
je er idd om vragen. Wink Heeft te maken met
gratis verzending naar AN, dus ook geen bon.
PostNL is eigenlijk verplicht m te geven.

Normaal is de verzender van een poststuk de opdrachtgever, en verantwoordelijk voor de zending.

Bij een antwoordnummer is er een probleem. In feite is de ontvanger hier de opdrachtgever en heeft deze betaald voor de retourzending. Vandaar geen verzendbewijs als je de zending afleverd op het service point.
Als je er toch om vraagt doen ze niet moeilijk en geven er toch een.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'handelen op marktplaats', te verwijzen!
BBcode:
HTML: