obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Decoder van Ziggo zat? Een eigen decoder gekocht? Meld hier de ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
IRHD5100C ervaringen?
Black Tiger
Het zit er misschien toch aan te komen dat ik naar Ziggo ga overstappen.
Momenteel is er wel een aanbieding maar pas in januari zouden de interactieve HD ontvangers met mogelijkheid tot bekijken van gemiste uitzendingen etc. pas weer beschikbaar komen.
Dan pas zou er ook een aanbieding voor komen.

Deze ontvangers kosten bij Ziggo zonder aanbieding normaal 399 of zoiets, momenteel niet leverbaar.

Maar nu zag ik de volgende aanbieding bij Maxwell:
Humax IRHD5100C voor 159,99 dus zeg 160 euro.

Daar staat bij:
• voorbereid voor DLNA (Mediabestandsuitwisseling) *
• voorbereid voor HUMAX TV Portal (Internet, interactive tv, werkt d.m.v. update, medio december 2011)

Met name dat tweede is interessant. Interactieve TV die gaat werken d.m.v. een firmware update.

Is dit dan alleen voor interactieve TV of ook voor die TV Gemist optie?
Of hebben die standaard Samsung apparaten die je nu bij de aanbieding krijgt ook al interactieve TV?

Want voor deze prijs wordt zo'n ontvanger natuurlijk wel erg interessant als hij zowat alles kan wat zo'n Ziggo 399 euro ontvanger ook kan.

Iemand hier ervaringen mee of gedachten over?
 
MisterSenseo
Ik zeg.............doen
Ik heb hem nu zelf een maandje en mijn ervaringen zijn 300% beter dan welke Samsung of Cisco decoder ook.De Cisco had ik hiervoor.
Alles wat je al aangaf wat zou moeten werken werkt ook inderdaad.........Wink
N.B : het interactieve gedeelte werkt alleen als je er een externe HDD aan vast hangt.
Ik heb dat gedaan en alles werkt naar wens,een fijne,snelle interface,makkelijk in gebruik,ziet er mooi uit,ik denk erover om mijn CI+ module die in mijn 82 cm tv zit om die te vervangen voor een 2e iRHD5100c...........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Dat klinkt erg positief.Smile
Die Samsung wilde ik absoluut niet aan beginnen inderdaad, daar hoorde ik vanallerlei berichten over die niet echt positief waren, vaak stuk enzo.

Maarreh... heb jij die update al gehad en kun je nu TV Gemist gebruiken? Want da's wel een van de vereisten die ik stel aan een HD ontvanger.
 
MisterSenseo
Ja dat zei ik dus eerder al,die update is inderdaad geweest en sindsdien heb ik TV gemist.
Voorwaarde is wel dat je hem even in fabrieksinstellingen moet zetten en opnieuw zenders zoeken,anders doet ie het niet........Pfft
Ik heb me de tandjes gelachen,want de update was al 2 weken eerder gedaan en hij deed het maar niet,tot een vriendje zei dat ik hem even moest resetten naar fabrieksinstellingen en daarna deed alles het........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Dus in feite heb je dan een ontvanger voor 160 euro die gelijkwaardig is qua mogelijkheden aan een ontvanger van 399 euro, toch?

Hmmz... toch goed dat ik even navroeg en hartstikke mooi dat er iemand ook nog die ontvanger heeft -en- de update al gehad heeft.

Dan hoef ik niet meer te wachten en zou ik eerder kunnen besluiten naar Ziggo over te stappen.
Hartelijk dank voor de informatie!
 
MisterSenseo
Graag gedaan,je betaalt gewoon voor het gemak van alles in één apparaat.
Nu moet je het met een externe schijf doen,da's het verschil.
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Dat maakt met niet uit dat het met een externe HD moet, dat is me het prijsverschil wel waard als ik al wil gaan opnemen met het ding.

Weet je toevallig of hij ook met een Qnap NAS zou kunnen samenwerken?
 
MisterSenseo
Ik weet bijna zeker van niet.
Nu weet ik niet wat een Qnap NAS is,maar de Humax is alleen met een ftp programma te benaderen dus lijkt het me niet dat hij kan samenwerken met een NAS........Wink
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Black Tiger
Externe harddisk... die moet toch op usb of niet, misschien kan ik een koppeling maken via USB.
Zal het wel zien als ik hem hier heb en anders een gewone externe HD er aan.
Thanks!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IRHD5100C ervaringen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onderzoek ervaringen afstandsbedieningen. Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 10 11-10-2013
Humax iHDR-5050C (HDTV): jullie ervaringen? Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. : 11 27-09-2012
IRHD5100C ism universele afstandsbediening Algemeen : 3 22-05-2012
Mijn ervaringen als nieuwe Ziggo Alles in 1 Plus abonnee Klacht over Ziggo : 6 21-01-2012
Eerste ervaringen Algemeen : 30 23-06-2011
Advertentie