obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Downloaden via de Nieuwsgroep is snel en betrouwbaar. En ook nog eens gratis voor Internet en Alles-in-1 klanten.
 Onderwerp afdrukken
Data limiet en iTunes Match
Toon61
Toen iTunes Match beschikbaar kwam in Nederland heb ik meteen een abonnement genomen, en heb ik iTunes zijn werk laten doen met het matchen en uploaden van muziek. Allemaal prima, maar sinds een aantal dagen werkt het niet meer in iTunes. Het programma laat weten dat hij (zij?) bezig is met het uploaden van een aantal bestanden, maar er gebeurt helemaal niets. Na een aantal dagen blijft de 'progress bar' helemaal aan het begin staan met de tekst 'Uploading remaining songs and artwork'.
Nu heb ik al flink wat fora bezocht om te proberen achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. Ik ging er namelijk van uit dat het een probleem met iTunes zou zijn.
Maar wat schetst mijn verbazing als ik inlog op Mijn Ziggo; het verbruik van 50 Gb op nieuwsgroepen is volledig opgesoupeerd!!!
(en wordt pas weer ergens in februari vrijgegeven). Aangezien ik vrijwel nooit iets met Nieuwsgroepen doe via Ziggo, kan het niets anders zijn dan het uploaden van niet-gematch-de tracks in iTunes. En dat dat tegen de 50 Gb aan loopt wil ik wel geloven gezien mijn behoorlijke iTunes library.

Maar hoe kan het zijn dat Ziggo dit als NIeuwsgroep verkeer registreerd?
Ik ga deze vraag/constatering behalve hier in het forum, ook bij Ziggo zelf neerleggen, kijken wat hun antwoord is.
 
kobus1960
Heb je hier onderhand een antwoord op gekregen van Ziggo??
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Data limiet en iTunes Match', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Meer data en korting bij nieuwe Vodafone-abonnementen Ziggo nieuws : 7 25-05-2019
Data delen met nieuw familie-abonnement Ziggo nieuws : 1 18-06-2018
download limiet. Nieuwsgroepen : 2 25-08-2014
Download limiet Nieuwsgroepen : 23 21-05-2012
smtp limiet weer verlaagd Algemeen : 3 23-12-2009
Advertentie