Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
SAMSUNG H380-R defect
|
|
garuda01 |
Geplaatst op 02-04-2012 10:29
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 02-04-2012 |
Ongeveer een jaar geleden overgestapt van analoog naar digitaal van Ziggo. Prijsverschil was er nagenoeg niet, alleen dat je dan een digitale decoder nodig hebt. Voor 79euro erbij gepakt van Samsung. Gisteren kreeg ik allemaal strepen in het beeld en de verbinding tussen decoder en tv bleek ineens verbroken te zijn. Het standby lampje blijft mooi blauw branden en ik krijg met geen mogelijk het apparaat meer in bedrijfsmodus. Vanmorgen contact opgenomen met Ziggo. Nadat ik de juiste menukeuze heb gemaakt: helaas kunnen wij u momenteel niet helpen maar als u desondank toch wilt wachten op een van onze medewekers, blijf dan aan de lijn hangen. Begint die automatische beantwoorder weer nieuwe menukeuze voor te schotelen waar ik niet op zit te wachten. Dit gesprek kost 10 cent per minuut. Ik zou wel willen weten hoeveel ziggo aan deze onzin verdiend! Kortom. Het samsung kastje zal verdwijnen in de groene bak en ik koop een nieuw kastje. Wat ziggo betreft, ik vindt het een waardeloose service provider. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 02-04-2012 10:42
|
![]() Expert ![]() » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Ik zou dat kastje niet in de groene bak doen! Da's voor tuinafval joh. Straks moet ik compost hebben voor mijn tuin en dan vind ik er ineens wat samsung chips tussen. ![]() Maar even serieus: Bel gewoon vandaag nog een keer. Ik geef toe, die menu's kunnen soms irritant zijn maar uiteindelijk gaat het je wel geld schelen als je eventueel een vervangende decoder krijgt. ![]() Oja, ik weet niet hoe technisch je bent maar de stekker er een minuut uit laten en dan weer aanzetten kan wonderen doen! Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
veloci |
Geplaatst op 02-04-2012 10:48
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 94 Lid sinds: 24-07-2011 |
Probeer eens het apparaat van de stroom af te halen en 30 seconden wachten, en opnieuw opstarten. Als dat niet lukt, apparaat van stroom af halen, even alle kabels opnieuw aansluiten en opnieuw opstarten. Heel vervelend natuurlijk, maar dat wil wel vaak helpen. |
|
|
garuda01 |
Geplaatst op 02-04-2012 11:20
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 02-04-2012 |
Heren, bedankt voor de tips. Stroom afhalen etc etc. Ik heb vanalles al geprobeerd. Ik had ook al wat forums gevonden met gelijksoortig probleem. Natuurlijk wil ik dan wel verhaal kwijt kunnen bij Ziggo, met alle ergernissen vandien. Ik ga sowieso eens kijken voor een humax. Lees daar veel goede dingen over. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 02-04-2012 12:32
|
![]() Expert ![]() » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Quote dagevosd schreef: Natuurlijk wil ik dan wel verhaal kwijt kunnen bij Ziggo, met alle ergernissen vandien Ja, dat begrijp ik heel goed. Tegenwoordig heb je voor van alles te maken met Callcentra (energie, ziektekosten, etc.) En altijd moet je je standaard verhaaltje weer afdraaien wat je misschien al tig keer hebt gedaan. Je hebt dan soms het gevoel alsof je niet serieus wordt genomen. Als je een probleem hebt wat buiten het standaard probleem ligt en dus niet gelijk automatisch verwerkt kan worden dan is het soms helemaal crisis. "Wij nemen contact met u op" of "nu zou het goed moeten zijn" etc. etc. Eigenlijk wil je gewoon horen: "Dit is heel vervelend voor u, ik ga het nu voor u proberen direct op te lossen. Ik geef u nu gelijk een referentienummer en een doorschakelnummer zodat u indien het probleem niet verholpen mocht zijn niet het hele menu weer hoeft te doorlopen." Ik begrijp overigens wel dat de callcenter medewerker niet direct kan weten wat jij allemaal al geprobeerd hebt om het probleem op te lossen. Hij/zij moet een "diagnose" stellen. Dat wij soms zelf al een diagnose gesteld hebben die soms al verder gaat dan de kennis van de medewerker, tja..... Maar goed, dit zijn eigen ervaringen met call centra.... In ieder geval,is er hier naar je verhaal geluisterd. ![]() Humax. Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
garuda01 |
Geplaatst op 04-04-2012 18:41
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 02-04-2012 |
Het gaat me niet zozeer om het uitleggen en herhalen van wat ik allemaal al geprobeerd hebt, als je al maar iemand aan de lijn krijgt. Ik heb toch maar gekozen om het geld uit te sparen. Uiteindelijk toch iemand aan de lijn gekregen en alles uitgelegd. Resultaat is dat ziggo een retoursticker gaat sturen zodat ik het apparaat terug kan sturen: na ontvangst zal men dan een nieuw (hopenlijk HUMAX) terugsturen. bedankt voor jullie begrip en luisterend oor. |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 04-04-2012 18:47
|
![]() Activiteit ![]() » Alblasserdam » 2951CJ » Alles-in-1 Extra » Ubee EVM320B » D-Link DIR-655/E » TV Standaard » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 3438 Lid sinds: 04-09-2010 |
Daar zijn we voor, laat ons weten hoe het afloopt als je wil? |
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 04-04-2012 20:20
|
![]() Medewerker van Ziggo ![]() » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
indien de samsung via een hdmi kabel zit aangesloten ? probeer dan eens om via scart te kijken en te zien wat er dan gebeurt soms en ik bedoel dan ook echt soms zijn er problemen met de , HDMI handshake tussen tv en decoder gr, Piotje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
garuda01 |
Geplaatst op 04-04-2012 21:22
|
![]() Activiteit ![]() Berichten: 4 Lid sinds: 02-04-2012 |
Hallo Piotje, ik heb problemen met de standby stand: ik krijg hem niet meer uit standby, het lampje brand constant. Alle mogelijke heb ik reeds geprobeerd. Ik vermoedt toch een defect in het apparaat zelf. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
![]() ![]() |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'SAMSUNG H380-R defect', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
wifi met Samsung S20 | WiFi, draadloos netwerk | : 4 | 05-06-2020 |
koppelen van Philips TV met samsung Radio | Ziggo Gebruikers Groep | : 8 | 02-02-2018 |
Samsung SMT C7140 | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 31-10-2017 |
Geen EPG op Samsung Smart TV | Digitale radio of televisie storing | : 5 | 17-08-2016 |