Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
HUMAX UR-FOX-C
|
|
johan11941 |
Geplaatst op 28-04-2012 13:46
|
Activiteit » Wormer » 1531GK » Alles-in-1 Extra » TV Extra » Samsung SMT-C7140 Berichten: 63 Lid sinds: 10-07-2011 |
Ja dat waren nog eens tijden, ik ben zelf besteller geweest bij VG&L en ging na het laden weg, en niemand kon me volgen, maar nu is dat over via mobile of gps waar je zit en doet, weg vrijheid zelfs op de fiets. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 28-04-2012 14:07
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Dat heb je mooi gezegd. Had een bepaalde charme en gevoel van vrijheid kan ik me zo voorstellen. Ben zelf geen besteller ofzo maar in een ver verleden nogal eens als bijrijder gewerkt. Chauffeur waar ik toen mee reed wist feilloos altijd de weg te vinden zonder de huidige moderne navigatieapparatuur. Kampioen kaartlezen was het!
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
johan11941 |
Geplaatst op 01-05-2012 17:36
|
Activiteit » Wormer » 1531GK » Alles-in-1 Extra » TV Extra » Samsung SMT-C7140 Berichten: 63 Lid sinds: 10-07-2011 |
Hoi , ik ben een beetje aan het kloien met mijn ontvanger, want hij slaat nog steeds uit, eerst rond 10 uur en moest toen op mijn sansung afstandbediening op OKE drukken, en een paar uur later kwam het weer en moest toen op de andere op OKE drukken, maar toen was ik natuurlijk te laat en was toen uit, en moest hem weer gewoon aan zetten, de timer staat op nullen (leeg), dus wat kan de oorzaak zijn, en nog een vraag, op de balk informatie staat bij NED 2 leeftijd en dan een blokje met IR erin en dat staat niet op NED 1 en de regionale zenders, wat is dat ? johan1276 |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 01-05-2012 20:01
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Bedoel je nou de Humax irc fox die uit valt ? of je Samsung TV ?
Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
johan11941 |
Geplaatst op 01-05-2012 20:38
|
Mijn TV geeft die melding, en krijg ik 1 minuut om hem te resten met de OKE knop, en als ik te laat ben is de TV uit, als de melding rechts onder komt, dan met de Afstandbediening van Samsung, en als hij midden op het scherm komt met de HUMAX afstandbediening, dus volgens zit dit in de ontvanger, het enigste zou dan zijn hem helemaal terug te zetten in de fabrieksinstelling, maar dan moet ik weer helemaal instellen, dus wat zou de oplossing zijn. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 01-05-2012 21:04
|
Dat is waarschijnlijk een energie besparingsstand in je samsung tv (Energy saving ofzoiets.) Die zul je dus moeten uitzetten. Had ik bij een sony tv. ook. had met de beweginssensor in de tv te maken. Ik zat nogal stil blijkbaar voor de tv. Zeer irritant, heb dit uitgezet. Van die humax melding snap ik niet overigens. Is erg lang geleden dat ik zo'n ding heb gehad. Weet niet eens of daar een energiebesparing of sleeptimer op zit. Net even opgezocht: ja dus. Zie pagina 43 van de handleiding (er staat in link naar de handleiding in dit Topic.) Quote U kunt het tijdstip instellen waarop het product automatisch wordt uitgeschakeld. Gewijzigd door Nicholas op 01-05-2012 21:12 Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
johan11941 |
Geplaatst op 01-05-2012 21:41
|
Bedankt tot zo ver, maar wat is dat blokje in de informatiebalk met de letters,steek sleutel en een R erin na de leeftijd en voor de onder titel blokje |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 01-05-2012 22:27
|
Dat IR staat voor: Irdeto gecodeerd. Heeft te maken met versleuteling van de kanalen (encrypted.) Die steeksleutel: Geen idee. Misschien moet ie een grote beurt hebben. Mijn auto geeft ook wel eens zo'n symbool. Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HUMAX UR-FOX-C', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Humax IHDR 5500C Geen signaal | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 4 | 14-07-2020 |
Humax iHDR-5400C met PC verbinden lukt niet | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 2 | 08-01-2020 |
Humax | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 2 | 12-01-2017 |
Humax IR-FOX C | Decoders van Ziggo voor ontvangst digitale radio en tv. | : 5 | 14-10-2016 |
Humax ir5200C geeft op 80 % kanalen geen geluid | Algemeen | : 2 | 25-09-2016 |
Advertentie