obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten komen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
regio zenders terug
noena
Terwijl alle kabelaars in dit land nu alle regionalen in het pakket hebben heeft ziggo ze dus eind vorig jaar grotendeels verwijderd.
Graag zou ik zien dat al de regionalen weer terug komen in het pakket al dan niet in standaard , plus of extra.
 
MisterSenseo

Quote

noena schreef:
Graag zou ik zien dat al de regionalen weer terug komen in het pakket al dan niet in standaard , plus of extra.


Leuke stelling behalve dat die zenders er met reden uitgehaald zijn.
Ik neem aan dat jij digitaal goed signaal wilt hebben tegen een maandprijs die binnen de perken blijft ?
Ziggo heeft bedacht dat je de regionale zenders krijgt waar je woont en de direct omliggende provincies, dat hadden ze in mijn ogen al niet hoeven doen.
De naam zegt het al........regionale zender, daar zie je wat er in jouw regio gebeurt.
Het kan leuk zijn om dingen te zien vanuit de andere kant van het land maar dit is geen noodzaak.
Ik vind het wel goed zo, ik wil liever niet meer gaan betalen om bijv. een aanrijding aan de andere kant van het land te zien.
Daar heb je overigens prima internetsites voor.......Wink
Maar goed, zo heeft een ieder zijn/haar eigen mening.......Pfft
Met vriendelijke groet, MisterSenseo

De dokter zei dat ik aan MPS lijd maar wij vinden van niet hoor !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'regio zenders terug', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Ci+ en smart card geen zenders vinden Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. : 5 11-07-2022
Ziggo klanten in regio Alphen aan den Rijn stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Sneek/ Terschelling/ Vlieland stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 23-03-2021
Ziggo klanten in regio Capelle aan den IJssel stappen over op digitale radio Ziggo nieuws : 1 19-01-2021
tv zenders installeren Algemeen : 7 20-12-2020
Advertentie