Onderwerp bekijken
Algemene onderwerpen. Post hier als je de goede categorie niet kan vinden.
Cisco EPC3925 en Samsung Smart TV
|
|
Anonius |
Geplaatst op 04-11-2012 09:45
|
Activiteit » Spijkerboor » 9656PD » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Plus » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 2 Lid sinds: 04-11-2012 |
Hallo, Ik ben verhuisd en sinds kort in het bezit van Ziggo en alles erbij. Alles werkt prima behalve het volgende. Ik heb een Samsung Smart TV waarop ik kan internetten, films kijken enz. De TV staat een ruimte verder dan de Cisco EPC3925. Onze laptops staan in dezelfde ruimte als de TV. Laptops hebben prima signaal. Ik kan echter geen online films kijken en internetten op mijn smart TV. Is dit zo te verhelpen? Of is er iets van een signaalversterker? Ik hoop snel van u te horen. |
|
|
BMP |
Geplaatst op 04-11-2012 11:27
|
Activiteit » Franeker » 8802## » Alles-in-1 Plus » Ubee EVM320B » Asus RT-AC68U » TV Standaard » CI+ Module SMiT Berichten: 859 Lid sinds: 02-11-2010 |
Er zou een tratec tweeweg versterker bij moeten zitten, of is die met de verhuizing blijven zitten?
You cannot be a true petrolhead until you've owned an Alfa (Jeremy Clarcson)
|
|
|
Monteur_kees |
Geplaatst op 04-11-2012 11:59
|
Medewerker van Ziggo » @home / Casema / Ziggo zuid » Alles-in-1 Extra » Arris » tp-link wr-1043nd (openwrt) » TV Extra » Cisco 8455DVB Berichten: 449 Lid sinds: 03-04-2009 |
De tratec is alleen geleverd voor interactieve tv met een decoder Waarschijnlijk kan TS geen verbinding met router maken Daarbij is een wifi dongle of ethernetkabel benodigt Gr, piotje -------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senior Engineer bij ziggo regio south cisco 8485 samsung ue40cXXXXXXXXXXXX golden media tripleX 7162 ( hobbydoos ) + enigm |
|
|
Anonius |
Geplaatst op 04-11-2012 12:34
|
Activiteit » Spijkerboor » 9656PD » Alles-in-1 Plus » Cisco EPC3925 WiFi » TV Plus » Cisco 8485DVB HD DVR Berichten: 2 Lid sinds: 04-11-2012 |
Hoi, Tratec? Het antwoord is voor mij niet echt duidelijk hoor. Begrijp ik het goed dat ik een Tratec tweeweg versterker erbij moet aanschaffen? Hoofdaansluiting, waar ook de modem zit, zit bij mij in de keuken. Ik heb een grondkabel aangesloten die loopt richting mijn tv in de kamer. Ong 12 meter verderop. Internet gebeurd toch via wifi, Ik heb altijd via wifi een film gekeken in mijn vorige woning toen ik nog geen ziggo had en dit werkte redelijk. Graag verduidelijking. |
|
|
Nicholas |
Geplaatst op 04-11-2012 16:59
|
Expert » het Brabantse land (in de matrix) » Matrix » Alles-in-1 Plus » Ubee EVW320B WiFi » TV Standaard » Humax iRHD-5000c Berichten: 560 Lid sinds: 02-02-2012 |
Op de site van Ziggo staan een aantal handleidingen. Het beste is om die even goed door te nemen. Dan wordt het vanzelf een stuk duidelijker. https://www.ziggo.nl/#klantenservice/...-recorder/ Expert, Coach en Trainer in No-Nonsense gerelateerde alsmede Nonsense gerelateerde zaken waarbij expertise op het gebied van voorgenoemde (en niet genoemde) onderwerpen gewenst danwel noodzakelijk is. Hierbij aantekenend dat menig individu in het algemee
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Cisco EPC3925 en Samsung Smart TV', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Ci+ en smart card geen zenders vinden | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 5 | 11-07-2022 |
Wifi netwerk niet te zien op Samsung S7 | WiFi, draadloos netwerk | : 12 | 15-02-2021 |
Tv terugkijken on demand Cisco werkt niet. | Interactieve TV, Video on Demand betaal televisie | : 3 | 22-10-2020 |
wifi met Samsung S20 | WiFi, draadloos netwerk | : 4 | 05-06-2020 |
Cisco TOD rule inregelen lukt niet | Ziggo kabel modems: Ubee, Cisco, Motorola, Arris, etc. | : 2 | 10-11-2019 |
Advertentie